کد خبر: 704601
تاریخ انتشار :

سه لژیونر فوتسال ایران به گروگان گرفته شدند!

باشگاه مایورکا پالما اسپانیا، برای حضور ستاره‌های ایرانی‌اش در جام ملت‌های آسیا، شرط جالبی را پیشروی فدراسیون فوتبال گذاشت

سه لژیونر فوتسال ایران به گروگان گرفته شدند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که حضور سعید احمدعباسی بازیکن ملی‌پوش تیم والدپیناس اسپانیا در جام ملت‌های آسیا تقریباً قطعی شده است، اما همچنان وضعیت سه ستاره دیگر تیم ملی که در تیم مایورکا پالما اسپانیا قهرمان اروپا و جهان توپ می‌زنند، مشخص نیست و در موقعیتی مجهول به سر می‌برند. با این حال، طبق پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه، باشگاه پالما طی روزهای گذشته و پس از شکست در کوپادل‌ری اسپانیا برابر رئال بتیس به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده که برای موافقت جهت حضور لژیونر‌ها در تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا، باید 20 هزار یورو به آنها پرداخت شود. همچنین شنیده می‌شود شرط باشگاه اسپانیایی توسط کمیته فوتسال رد شده و به همین دلیل پرونده مذاکرات و تامل بین دو طرف را پیچیده‌تر از گذشته کرده است.

پالما اسپانیا در یک ماه اخیر روزهای ملال آوری را پشت‌سر گذاشته و پیش از پیروزی هفته گذشته مقابل کارتاخنا، چند شکست در لیگا اسپانیا و همچنین حذف از کوپادل‌ری و سوپرجام اسپانیا را متحمل شد تا وضعیت این تیم در جدول لیگ زیرورو شود و در بحرانی غیرمنتظره فرو بروند. اگرچه قهرمان اروپا در نبرد پیشین خود با درخشش فوق‌العاده ستاره‌های ایرانی‌اش به خصوص حسین طیبی و سالارآقاپور، با نتیجه 5 بر یک تیم کارتاخنا را درهم کوبید.

به نظر می‌رسد، نتایج ضعیف پالما در هفته‌های اخیر فشار زیادی را روی مدیران این باشگاه به همراه داشته است و آن‌ها را وادار نموده تا درخواست عجیب‌شان را به فدراسیون فوتبال اعلام نمایند. اگرچه مبلغی که پالما اسپانیا برای رضایت دادن به حضور لژیونرها در جام ملت‌های آسیا از فدراسیون طلب کرده (20 هزار یورو) در این شرایط و مبالغه گزافی که در فوتبال صرف گردیده، تقریبا ناچیز و منصفانه به شمار می‌رود، اما هنوز با واکنش مثبتی از سوی مسئولان فدراسیون مواجه نشده است.

ناگفته نماند که فدراسیون فوتبال برای رد پیشنهاد باشگاه پالما دلایل خاص خودش را داشته است. زیرا دو ملی‌پوش پالما (مسلم اولاد قباد و سالار آقاپور) سرباز هستند و به لطف پیراهن تیم‌ملی از سازمان نظام وظیفه مجوز خروج گرفته‌اند و هر سه ماه یک‌بار برای تمدید آن باید به ایران بازگردند که آخرین مجوز دریافتی دو ملی‌پوش پالما تا ۲۹ اسفند ماه اعتبار دارد که در روزهای آینده آن‌ها را برای سفر به ایران ملزم کرده است.

بولت استقلالبا این وصف، بعید است که فدراسیون فوتبال با چنین شروطی کنار بیاید، چون به عبارتی دست بالا با آن هاست و سالار آقاپور و مسلم اولاد قباد چاره‌ای جز همراهی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا را نخواهند داشت و احتمالا شاید این دو بازیکن حتی مجبور شوند برای جلب رضایت مدیران باشگاه پالما، از جیب 20 هزار یورو را پرداخت کنند. اگرچه فدراسیون فوتبال ایران یک موضوع را هم خوب می‌داند و آن نیز شرایط حسین طیبی است. زیرا کاپیتان تیم ملی سرباز نیست و مشکلی برای خروج از کشور را نخواهد داشت و حالا مشخص نیست که کمیته فوتسال برای حل این مشکل، به چه سیاستی جز بهای هزاران یورویی روی می‌آورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها