کد خبر: 704625
تاریخ انتشار :

تیم هفته: در تسخیر مدعیان اصلی قهرمانی

دو هفته از لیگ برتر والیبال ایران روزهای یکشنبه و چهارشنبه برگزار شد.

تیم هفته: در تسخیر مدعیان اصلی قهرمانی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته از لیگ برتر والیبال ایران روزهای یکشنبه وچهارشنبه برگزار شد. حالا مطابق روال اینجا تیم منتخب هفته والیبال ایران را معرفی کردیم. نکته حائز اهمیت اینکه مثل هر هفته چند بازیکن دیگر نیز می‌توانستند در تیم منتخب حضور داشته باشند اما به دلیل محدودیت این موضوع امکان‌پذیر نیست. همچنین با توجه به اینکه این هفته دو بازی برگزار شد تیم‌های دو برده در اولویت قرار دارند.

پاسور: (فولاد سیرجان ایرانیان) 

پاسور اول تیم ملی والیبال ایران در بازی‌های اخیر فولاد سیرجان نقش خوبی در پیروزی‌های تیمش داشت و بالاخره نام خود را در تیم هفته قرار داد. مهاجمین فولاد سیرجان ایرانیان با داشتن وادی کار راحتی روی تور دارند.

دریافت کننده اول: خانزاده (فولاد سیرجان ایرانیان) 

پوریا حسین‌خانزاده با نزدیک شدن به پلی آف دوباره در بالاترین سطح خود قرار گرفته است. او علی‌رغم اینکه در پست دریافت کننده قدرتی بازی می‌کند ولی به آسانی یک قطر پاسور امتیاز برای فولاد سیرجان ایرانیان کسب می‌کند و امتیازآور تیمش می‌شود.

دریافت کننده دوم: رامین خانی (طبیعت اسلامشهر) 

رامین خانی بازیکنی که سال‌هاست در لیگ برتر والیبال ایران بازی می‌کند امسال در تیم طبیعت اسلامشهر دوران تازه‌ای را آغاز کرده است و در دو بازی اخیر تیمش عالی کار کرد تا کاپیتان طبیعت اسلامشهر در تیم هفته قرار بگیرد.

سرعتی زن اول: سهند الله‌وردیان (طبیعت اسلامشهر) 

سهند الله‌وردیان یکی از سرعتی زن‌های عالی این فصل لیگ برتر والیبال ایران بوده است و در کنار محراب ملکی سد محکمی را روی تور ایجاد کرده‌اند. او در بازی‌های مقابل شهرداری ارومیه و پاس گرگان تاثیرگذار بود.

سرعتی زن دوم: علی زارع (گیتی پسند اصفهان) 

علی زارع از بهترین سرعتی زن‌های این فصل لیگ برتر والیبال ایران بوده است و تاثیر به‌سزایی در جایگاه خوب فعلی تیم گیتی پسند اصفهان در لیگ داشته است.

قطر پاسور: آرمین رنجبر (گیتی پسند اصفهان) 

آرمین رنجبر با بیست و پنج امتیازی که برابر ایفا سرام اردکان کسب کرد توانست عنوان قطر پاسور هفته را از آن خود کند. رنجبر در کنار زارع، توانا و صحبتی از تاثیرگذارترین بازیکنان گیتی پسند اصفهان در لیگ برتر والیبال ایران بوده‌اند.

لیبرو هفته: محمدرضا حضرت‌پور( شهداب یزد) 

محمدرضا حضرت‌پور در دو دیدار گذشته برای شهداب گل کاشت و دریافت‌های خوب و توپ‌گیری‌های دیدنی‌ای داشت و پس از چندین بازی دوباره در تیم هفته قرار گرفت. با نزدیک شدن به بازی‌های ملی او دوباره در بهترین فرم ممکن قرار گرفته است.

بازیکن هفته: پوریا حسین خانزاده (فولاد سیرجان ایرانیان)

سرمربی هفته: محمدرضا تندروان (شهداب یزد) 

تندروان در دو بازی اخیر تیمش شهداب یزد توانست دو برد سه امتیازی ناب به دست بیاورد و شهداب یزد را در ترافیک رقابت برای رتبه دوم همچنان در این رده نگه دارد و بهترین مربی هفته لقب بگیرد.

تیم هفته: شهداب یزد 

بالطبع دو برد برابر چادر ملو اردکان و شهرداری گنبد که هر دو سه امتیازی بودند این تیم را به عنوان تیم هفته معرفی می‌کند. شهداب یزد به دنبال رتبه دوم جدول است.

لژیونر هفته: مرتضی شریفی (اسپور توتو ترکیه) 

مرتضی شریفی دریافت کننده قدرتی ایرانی باشگاه اسپور توتو که فصل خوبی را در این تیم نداشته است در بازی اول هفته مقابل زراعت بانک آنکارا تیم قدرتمند لیگ ترکیه درخشید و باعث پیروزی تیمش شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها