کد خبر: 704641
تاریخ انتشار :

از گواردیولا یاد بگیر و دست از سر امباپه بردار

در فرانسه به لوئیس انریکه توصیه کرده‌اند که دست از آزار روحی و روانی امباپه بردارد و از پپ گواردیولا در این موارد درس بگیرد.

از گواردیولا یاد بگیر و دست از سر امباپه بردار
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پی‌اس‌جی دیشب دو امتیاز در زمین موناکو از دست داد، ولی مهمتر از تساوی تیم، تعویض کیلیان امباپه در بین دو نیمه و رفتن او روی سکوها بود. موردی که بازتاب بیشتری پیدا کرد.

این دومین بازی متوالی بود که انریکه امباپه را زودتر از بازی بیرون کشید و بعد از اعلام جدایی امباپه در پایان فصل کمی مشکوک بود.

دنیل ریولو، منتقد همیشگی انریکه به رادیو مونته کارلو گفت: «در سیرک ما نمایش‌های مختلفی داریم. شخصیت‌های مختلفی روی صحنه می‌آیند و مرحله به مرحله اجرا می‌کنند و می‌روند. پی‌اس‌جی با انریکه شبیه به سیرک شده و ما هنوز در ابتدای نمایش هستیم و پرده‌های مختلفی هنوز باید اجرا شوند. بازی بعدی برابر رئال سوسیداد است و به ندرت می‌توان ترکیب یازده نفره انریکه را حدس زد ولی این بازی‌ای نیست که او بخواهد ریسک کند.»

ریولو ادامه داد: «کاری که لوئیس انریکه با امباپه انجام می‌دهد، غیر قابل درک و بیهوده است. به طور کلی نیز نمی‌توان متوجه شد او در تیم چه کاری انجام می‌دهد. سیستم و سبک بازی تیم با او را درک نمی‌کنم و من هیچ چیز از کارهای این مربی را نمی‌فهمم. انریکه یک ترکیب ثابت خوب در ابتدای فصل داشت و همه خوشحال و راضی بودند، ولی همه چیز را ویران کرد. بازی بعدی در لیگ قهرمانان است و چنین رفتاری با امباپه چه معنایی دارد؟»

ریولو در پایان گفت: «ما در مقطع حساس فصل هستیم ولی انریکه می‌گوید باید به نبود امباپه عادت کنیم، انگار از حالا باید به فصل بعد فکر کرد. او خودش را شبیه به گواردیولا می‌داند، ولی مطمئنم پپ هرگز با امباپه چنین رفتاری نمی‌کرد. او شاید از پپ در سبک بازی الهام گرفته باشد اما به این معنا نیست که می‌تواند مثل او یا بهتر باشد. فصل جاری یک آزمون بزرگ برای انریکه است و باید کیلیان را رها کند.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها