کد خبر: 704703
تاریخ انتشار :

فریاد گزارشگر عرب: احمد نورالله، شوف شوف!

احمد نوراللهی یک بار دیگر در ترکیب الوحده درخشید و توانست در دربی حساس برابر الجزیره، دروازه حریف را باز کند.

فریاد گزارشگر عرب: احمد نورالله، شوف شوف!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ستاره ایرانی عنابی پوشان توقف ناپذیر است. درخششی که احمد نوراللهی پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا شروع کرده، همچنان ادامه دارد و حتی توقف مسابقات به واسطه برگزاری بزرگترین تورنمنت قاره نیز نتوانسته مانع از درخشش این بازیکن شود.

امشب و در استادیوم آل نهیان، یکی از چندین دربی امارات برگزار شد که الوحده میزبان الجزیره بود. احمد نوراللهی که در 10 هفته گذشته درخشش خیره کننده‌ای داشت و گلزنی الامارات را آغاز کرد، طی این مدت توانسته بود دروازه تیم‌های الجزیره (2 گل در جام بانک اسلامی ابوظبی)، الوصل (نیمه نهایی جام بانک اسلامی)، الشارجه و البطائح (ادنوک لیگ) را باز کند.

درخشش نوراللهی به همین جا محدود نشد چرا که او توانست برابر الوصل، العین، خورفکان (2 بار) پاس گل بدهد و به ستاره بی جانشین تیمش تبدیل شود. امشب نیز او در آل نهیان توانایی بالای خود در گلزنی را نشان داد و موفق شد چهارمین گل خود در ادنوک لیگ را به ثمر برساند.

در شرایطی که الوحده در میانه‌های میدان صاحب یک ضربه کاشته شده بود، ارسال آلان به گوشه محوطه جریمه به لوکاس پیمنتا رسید و این بازیکن با یک ضربه سر، توپ را به دهانه دروازه فرستاد که نوراللهی با یک حرکت فوق العاده و ضربه‌ای با بغل بیرون پا، توپ را به تور دروازه چسباند.

پاس پیمنتا با ضربه سر به دهانه دروازه ارسال شد.

نوراللهی سریع‌تر از مدافعان الجزیره خودش را به توپ رساند و با یک ضربه بیرون پا، گل تماشایی به ثمر رساند.

ستاره ایرانی الوحده که جای خالی او در ترکیب تیم ملی در جام ملت‌های آسیا حس می‌شد، با این ضربه تماشایی گل اول را به ثمر رساند تا تماشاگران عنابی پوش حاضر در آل نهیان به هوا برخاسته و فریاد شادی سر دهند.

گل تماشایی نوراللهی در دربی ابوظبی با ابراز احساسات بلال احمد گزارشگر مسابقه همراه بود او فریاد می‌زد شوف، شوف!

و مدافعان الجزیره که تنها تماشاگر این گل زیبا بودند.

نوراللهی در هفته قبل و دیدار برابر البطائح یک سوپرگل تماشایی و با ضربه قیچی برگردان به ثمر رسانده بود و امشب نیز یک گل دیدنی دیگر را وارد دروازه حریف کرد تا نشان دهد که مرکز میدان الوحده روی کاکل او می‌چرخد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها