کد خبر: 704708
تاریخ انتشار :

پیروزی اینتر میامی: مسی و سوارز گل کاشتند!

اینتر میامی با درخشش لیونل مسی و لوئیس سوارز برابر اورلاندو سی تی به پیروزی رسید.

پیروزی اینتر میامی: مسی و سوارز گل کاشتند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی شب گذشته در سومین دیدار از رقابت‌های فصل جدید لیگ فوتبال آمریکا به مصاف اورلاندو سیتی رفت و با پنج گل برابر این تیم به پیروزی رسید. 

این بازی در حالی آغاز شد که شاگردان تاتا مارتینو از همان ابتدا کار را هجومی آغاز کردند و موفق شدند در دقیقه چهارم این بازی توسط سوارز که به نظر می‌رسد به روزهای اوج برگشته است به گل اول دست پیدا کنند. 

اما سوارز که به تازگی به اینترمیامی ملحق شده و ظاهرا هر روز بیشتر از قبل با شرایط این تیم سازگار می‌شود به این یک گل رضایت نداد و در دقیقه یازدهم توانست برای دومین بار دروازه حریف را باز کند و نوید یک دیدار پر گل را بدهد. 

در دقیقه 29 هم بار دیگر این بازیکن سابق بارسلونا توپ را در اختیار گرفت و این بار پاسی را برای ریان تیلور ارسال کرد تا او بتواند گل سوم تیمش را به ثمر برساند و دو تیم با همین نتیجه راهی رختکن شدند. 

نیمه دوم کمی آرام‌تر آغاز شد اما این بار نوبت به لیونل مسی رسید تا توانایی و مهارتش را به رخ بازیکنان حریف بکشاند و در دقیقه 57 روی یک حرکت انفرادی توانست گل چهارم تیمش را بزند و خیال آنها را بیش از پیش راحت کند. 

اما این پایان کار نبود و سوارز که ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود، در فاصله پنج دقیقه بعد بار دیگر توپ را در اختیار گرفت و به یاد روزهای خوب قدیم توانست پاسی را برای مسی ارسال کند و این ستاره آرژانتینی هم گل پنجم تیمش را وارد دروازه حریف کرد تا یک پیروزی پر گل برای اینترمیامی رقم بخورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها