کد خبر: 704740
تاریخ انتشار :

بارسلونا پشت ناداوری بزرگ علیه رئال

در باشگاه رئال مادرید معتقدند مصاحبه‌های انتقادی ماه گذشته ژاوی و خوان لا پور تا علیه رئال باعث اتفاق ناعادلانه شب گذشته در مست آیا شد.

بارسلونا پشت ناداوری بزرگ علیه رئال
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در باشگاه رئال مادرید اطمینان دارند که اتفاق شب گذشته و مردود شدن گل جود بلینگام در ثانیه پایانی نتیجه اعتراضات تند اخیر مسئولان باشگاه بارسلونا علیه داوری‌ها بود.

خوان لاپورتا و ژاوی در چند مصاحبه خود ادعا کردند لالیگا به سود رئال مادرید برنامه‌ریزی شده و همه در خدمت این تیم هستند تا به قهرمانی برسد. آنها به وضوح داوران را متهم به جانب‌داری از رئال کردند اما دیشب اتفاقی رخ داد که مشخص شد اینطور نیست.

خیل مانسانو درست قبل از ثبت گل سوم رئال به والنسیا و در حالی که ابتدا دستور به ادامه بازی را داده بود، سوت پایان را زد تا همه را حیرت زده کند. حتی کمیته داوران فوتبال اسپانیا نیز از این تصمیم او بهت زده است.

بلافاصله بعد از بازی تلویزیون رئال شدیدالحن به مانسانو و کمیته داوران حمله کرد. برای توجیه این داوری عجیب از عباراتی چون سرقت، غیرعادی و اتفاق هرگز دیده نشده استفاده شد.

آاس دقایقی پیش نوشت که در باشگاه رئال مادرید اطمینان دارند که مصاحبه‌های لاپورتا و ژاوی یک قبل و بعد در داوری‌های فوتبال اسپانیا ایجاد کرد و روزهای پرتنش‌تری در پیش خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها