کد خبر: 704814
تاریخ انتشار :

این یک خیانت بود: بدهی را پاس کن و برو!

روزنامه اکیپ امروز نوشت که پی اس جی برای کی لیان امباپه یک شرط مهم تعیین کرده که اگر آن را قبول نکند، وضعیت او در تیم بدتر از حالا خواهد شد.

این یک خیانت بود: بدهی را پاس کن و برو!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، رابطه پاری سن ژرمن و کیلیان امباپه در بدترین مقطع خودش قرار دارد، به‌خصوص پس از اینکه کاپیتان پاریسی‌ها ماه فوریه اعلام کرد که در پایان فصل می‌رود. 

هر دو طرف ابتدا باید برای طراحی یک خروج مسالمت‌آمیز به توافق برسند، توافقی که به موجب آن تیم پاریسی پس از دست دادن بهترین گلزن تاریخ خود از نظر مالی آسیب نبیند.

اولین تنش بین انریکه و کیلیان

جمعه گذشته، در موناکو، لوئیس انریکه قهرمان جهان در سال 2018 را بین دو نیمه تعویض کرد و در گفت‌وگوی خصوصی این شنبه در شهرک ورزشی PSG به کیلیان توضیح داد که او را در بهترین سطح خودش ندیده و به همین دلیل دست به تعویض زد. اینکه بدون حضور او برای فصل بعد آماده می‌شوند. 

مربی اسپانیایی صریح بود و به بهترین بازیکن تیمش گفت که باید تیمش را از حالا به بازی بدون او عادت بدهد. البته این فقط مربوط به لیگ فرانسه است و طبعا انریکه آنقدر باهوش است که بداند چه اندازه در لیگ قهرمانان به امباپه نیاز دارد. کیلیان ولی قانع نشد. او به نوبه خود، دو تعویض اخیرش برابر رن و موناکو را درک نمی‌کند، حتی اگر در ظاهر استدلال‌های مربی خود را پذیرفته باشد.

پاداش رئال را به ما بده

در ماه آگوست، ستاره اهل باندی پاریس، قول داد 80 میلیون یورو پاداش وفاداری‌اش را ببخشد، اما پی اس جی منتظر آخرین حرکت او هستند. 

به نقل از اکیپ، سران قطری همچنین انتظار دارند که این فوتبالیست در صورت قطعی شدن قراردادش با رئال مادرید، درصدی از پاداش نقل و انتقالات دریافتی خود را واگذار کند. این رقم می‌تواند بین 100 تا 150 میلیون یورو باشد، نوعی انتقال مخفیانه که پس از دریافت نکردن هیچ مبلغی از انتقال او، باشگاه پاریسی را در وضعیت خوبی قرار می‌دهد.

رفتار انریکه ربطی به ما ندارد

در باشگاه معتقدند آشفتگی و خشم ناشی از تعویض بین دو نیمه بازی با موناکو و قهر او با نیمکت با رفتن روی سکوها، نباید مذاکرات برای رسیدن به یک تفاهم دوجانبه برای جدایی را مختل کند. الخلیفی اصرار دارد که مدیریت دقایق او بر عهده لوئیس انریکه است، نه دستور قطر برای آسیب رساندن به او پس از اطلاع از خروجش در پایان فصل ولی باور این قضیه دشوار است.

جدایی به همین راحتی نیست

از سوی دیگر ناصر معتقد است که نه گفتن به پیشنهاد تمدید و اعلام جدایی اتفاق ساده‌ای نیست که بتوان به راحتی از آن گذشت. در باشگاه این رفتار امباپه را نوعی خیانت تعبیر کرده‌اند چرا که همه چیز در باشگاه برای او فراهم شده بود ولی در نهایت او گفت که بیشتر و بیشتر می‌خواهد و به دنبال اهدافی دیگر است. 

برای این مهم امباپه حالا باید تاوان بدهد. از نظر ورزشی او جایگاهش را از دست داده که البته باشگاه اصرار دارد دخالتی در این مورد ندارد اما از نظر مالی هنوز او باید دینش را ادا کند.

روزی که امباپه بدهی مالی و معنوی‌اش را با باشگاه پاس کند، دو طرف در یک نشست خبری پایان همکاری را اعلام خواهند کرد. یک پایان تلخ که البته یک مسیر جدید و پرافتخار را برای کاپیتان فرانسوی باز خواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها