کد خبر: 705036
تاریخ انتشار :

حساس‌ترین بازی والیبال ایران به جنجال کشید!

شهرداری ارومیه ست دوم را دو دستی تقدیم شهداب یزد کرد.

حساس‌ترین بازی والیبال ایران به جنجال کشید!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته ماقبل پایانی لیگ برتر والیبال ایران تیم‌های شهداب یزد و شهرداری ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند.

در ست دوم این جدال حساس اما در حالی که همه چیز آرام و به سود شهرداری ارومیه پیش می‌رفت یک صحنه همه چیز را بهم ریخت.

پوریا فیاضی که پشت سرویس رفته بود توانست با یک سرویس عالی دریافت تیم شهداب را مختل کند و توپ دریافتی به زمین ارومیه برگردد، اینجا بود که ایلشن داوودی پور خود را از زیر تور رد کرد تا توپ را بازگرداند که در این امر ناکام بود و وحید پورکاشیان داور مسابقه امتیاز را به شهرداری ارومیه داد.

اما در کمال ناباوری و تعجب، پوریا فیاضی به طرز وحشتناکی به داور مسابقه بابت حرکت بازیکن شهداب اعتراض کرد و در ادامه آرمین تشکری نیز وارد اعتراض شد و حرکاتی انجام دادند که هر کدام شایسته کارت قرمز بود. اما عجیب‌تر آنکه داور کارتی نداد تا اینکه هواداران شهداب یزد وارد ماجرا شدند. یکی از بازیکنان ارومیه در جواب هواداران شهداب یزد، بطری را به سمت هواداران پرتاب کرد تا جنجالی وصف ناشدنی را در ست دوم شاهد باشیم.

کار به حدی بالا گرفت که مهدی مهدوی بازیکن مصدوم شهداب خود را از سکوها به زمین رساند و جو متشنج را آرام کرد تا بازی از سر گرفته شود ولی شهرداری ارومیه که قبل از جنجال دو امتیاز جلو بود نتوانست اوضاع را کنترل کند و شهداب یزد توانست ست دوم را از آن خود کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها