کد خبر: 705090
تاریخ انتشار :

اینتر دیگر سن سیرو را نمی‌خواهد!

الساندرو آن تون لو، مدیر اجرایی اینتر، تایید کرد که ماندن در سن سیرو، اولویت این باشگاه نیست و آن‌ها به فکر احداث یک ورزشگاه جدید هستند.

اینتر دیگر  سن سیرو را نمی‌خواهد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، الساندرو آنتونلو، مدیر اجرایی، اینتر تایید کرد که اولویت نراتزوری ساخت یک ورزشگاه جدید متعلق به باشگاه در روتزانو است و پروژه بازسازی استادیوم سن‌سیرو در دستور کار نیست.

آنتونلو آخرین به‌روز رسانی‌ها را در مورد ورزشگاه جدید اینتر در مصاحبه‌ای با رادیو رای مطرح کرد. نراتزوری در حال توسعه پروژه‌ای برای ساخت یک ورزشگاه جدید متعلق به باشگاه در منطقه روتزانو، درست خارج از میلان است.

با این حال، شورای شهر میلان و بپه سالا، شهردار میلان، به دنبال متقاعد کردن اینتر و میلان برای ماندن در سن‌سیرو هستند و قبلاً پروژه‌ای برای بازسازی این ورزشگاه به هر دو باشگاه ارائه کرده‌اند.

آنتونلو گفت: "ما باید بسیار محتاط باشیم چون می‌خواهیم استادیومی داشته باشیم که بتواند به بهترین شکل از هواداران استقبال کند. ما به دنبال ایده احداث ورزشگاه در روتزانو ادامه خواهیم داد چون به استقبال از رویدادهای ورزشی عادت کرده است."

 

میلان هم اخیراً یک منطقه وسیع در سن دوناتو خریداری کرده و قصد دارد در صورت تصویب پروژه ورزشگاه جدید، سن‌سیرو را ترک کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها