کد خبر: 705424
تاریخ انتشار :

حرف‌های قابل تامل کاظمی درباره افت سپاهان!

فرهاد کاظمی اولین قهرمانی سپاهان در لیگ برتر را با تعداد زیادی از بازیکنان مشهور این باشگاه تجربه کرده است.

حرف‌های قابل تامل کاظمی درباره افت سپاهان!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، کاظمی که از سرمربیان شاخص فوتبال ایران در سال‌های گذشته محسوب می‌شود و اولین قهرمانی سپاهان در لیگ برتر فوتبال ایران در دوره دوم متعلق به اوست در گفتگو با ورزش سه با ابراز تاسف از اتفاقات رخ داده در سپاهان می‌گوید: چیزی که در سپاهان اتفاق افتاده واقعا برای من عجیب است. سپاهان خوب بازی می‌کند اما نتیجه نمی‌گیرد و این بحرانی است که فقط با چند پیروزی پیاپی می‌شود آن را رفع کرد اما در نیمه دوم بازی مقابل پیکان دیدیم آن چیزی که هواداران سپاهان انتظار دارند، اتفاق نمیفتد و در نهایت هم مسائلی در ورزشگاه رقم می‌خورد که باعث تاسف است.

کاظمی‌ می‌گوید: واقعا برایم عجیب بود که به عنوان مثال علیه مدیرعامل باشگاه شعار می‌دادند، در حالی که حتی اگر بازیکنان نمایش فنی خوبی نداشته باشند، مدیرعاملی که تمام امکانات را برای تیم مهیا کرده، دستمزدها را داده و در این مدت از پس کارهای مهمی برآمده، شایسته اینجور نامهربانی‌ها نیست. از مدیر باشگاه انتظار دارید برایتان کاشته بزند؟ البته من نیکفر را می‌شناسم و به عنوان آدمی که بخشی از عمر مربیگری‌اش را در سپاهان گذرانده، ناراحت می‌شوم که این چیزها را می‌بینم.

او در ادامه با انتقاد از عملکرد فنی سرمربی سپاهان گفت: در هر صورت به نظر من آقای مورایس با وجود همه احترامی که به ایشان می‌گذارم، آن کاری که باید را در سپاهان انجام نداده است. ایشان باید حتما تمرکز بیشتری روی تیم داشته باشد و با قوت بیشتری مسائل باشگاه را تعقیب کند‌. اینکه سپاهان در هر بازی یک اخراجی داشته باشد به هیچ وجه در حد این باشگاه نیست. همانطور که این تعداد باخت متوالی به هیچ وجه در سپاهان قابل تحمل نیست. به نظر من همین که مورایس همچنان در سپاهان کار می‌کند به خاطر سابقه‌ای است که او را در این سمت نگه داشته و الا هر مربی دیگری جای او بود‌، تا الان اخراج شده بود.

وی افزود: به هر حال امیدوارم همه با درک شرایط دوباره سپاهان را به آن چیزی که شایسته‌اش است، برگردانیم. من یادم هست در بازی رفت فولاد، سپاهان آنقدر خوب بود که فکر می‌کردیم به راحتی در فاصله چند هفته تا پایان لیگ قهرمان مسابقات می‌شود اما به طرز عجیبی اتفاقات دیگری در مسیر قهرمانی تیم رخ داد که البته بسیاری از این مسائل به موضوعات خارج از سیستم برمی‌گردد و من فکر می‌کنم جای پای بعضی از آدم‌ها را به وضوح در رخ دادن این چیزها حس می‌کنم.

کاظمی ادامه داد: درست است که من بزرگ شده تهران هستم اما همیشه خود را سپاهانی‌ دانسته‌ام و هیچوقت هم بعد از دوران مربیگری‌ام به دنبال سهم‌خواهی نبوده‌ام اما فکر می‌کنم آدم‌هایی هستند که با وجود ریشه سپاهانی از اینکه تیم در این شرایط است، ناراحت هم نیستند. حالا نمی‌گویم خوشحالند اما ناراحت هم نیستند که امیدوارم اشتباه کنم.

او در پایان گفت: همانطور که گفتم شرایط فعلی سپاهان را فقط چند پیروزی تغییر می‌دهد. فعلا تا آخر سال آنها باید ۶ امتیاز بگیرند و دوباره بعد از اردوی تیم ملی و روزهای فیفا لیگ را قدرتمند آغاز کنند. اگر یادتان باشد پرسپولیس هم پارسال در همین وضعیت بود اما در نهایت قهرمان شد و به نظر من هیچ چیزی تمام شده نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها