کد خبر: 705455
تاریخ انتشار :

لیگ یک/ صدرنشینی دوباره دست اخباری

شاگردان سعید اخباری موفق به کسب پیروزی دو بر صفر مقابل شهر راز شیراز شدند.

لیگ یک/ صدرنشینی دوباره دست اخباری
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم چادرملو اردکان از ساعت 15:45 امروز در ورزشگاه شهید نصیری یزد مقابل تیم سرسخت شهرراز شیراز قرار گرفت.

شاگردان سعید اخباری که چهار ماه و نیم فوق‌العاده را سپری کرده و هیچ باختی نداشتند و از سوی دیگر صدر جدول لیگ یک را در دست گرفته بودند، هفته قبل در زمین خیبر خرم‌آباد مغلوب شدند تا سقوط یک پله‌ای به رده دوم داشته باشند، اما دوری آنها خیلی طول نکشید و دوباره به جایگاه اول برگشتند.

چادرملو اردکان در نیمه اول علی‌رغم حملاتی که روی دروازه شهرراز شیراز داشت، به گل نرسید، اما در نیمه دوم پس از حملات پیاپی توانست در دقیقه 67 روی ارسال زیبای اتابک زارعی از جناح چپ زمین و ضربه سر دیدنی علی خدادادی به گل اول برسد و موقعیت‌هایش به ثمر نشست.

شهر راز شیراز در دقیقه 60 روی اشتباه فاحش خط دفاعی خود حمله خوبی نصیب چادرملو اردکان کرد تا محمد بلبلی پس از توپ‌گیری عالی از میانه زمین و پاس در عمق، هادی حبیبی‌نژاد را در فرصت گلزنی قرار بدهد و این بازیکن با سر توپ و شوت زمینی برای دومین بار تیمش را به گل برساند.

 

شاگردان سعید اخباری با حفظ پیروزی 2 بر صفر تا پایان مسابقه موفق شدند به امتیاز 51 برسند تا پس از یک هفته دوری از صدر جدول، دوباره بالاتر از خیبر خرم‌آباد قرار بگیرند و شهر راز شیراز هم با این شکست 26 امتیازی ماند و در رتبه سیزدهم لیگ دسته اول ایستاد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها