کد خبر: 705584
تاریخ انتشار :

اتهام بزرگ به آرتتا: فحش به خانواده مربی پورتو!

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، مدعی شده است که میکل آرتتا به خانواده‌اش فحاشی کرده است.

اتهام بزرگ به آرتتا: فحش به خانواده مربی پورتو!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پورتو شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه امارات به مصاف آرسنال رفت و در ضربات پنالتی برابر این تیم شکست خورد تا از صعود به مرحله بعدی بازمانده باشد. 

یاران مهدی طارمی در بازی رفت با یک گل برنده شده بودند اما نتوانستند این نتیجه را در لندن تکرار کنند و با دریافت یک گل، بازی به تساوی کشید و درخشش داوید رایا در ضربات پنالتی بود که توانست پورتو را به مرحله بعدی ببرد. 

کونسیسائو پس از پایان این دیدار درگیری و بحث عجیبی با آرتتا داشت که توجه بسیاری از خبرنگاران و هواداران را هم به خود جلب کرد و پس از بازی ادعاهایی را درباره این صحبت با سرمربی جوان آرسنال مطرح کرد. 

او در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی بین‌شان رخ داد به خبرنگاران گفت: «آرتتا در طول بازی مدام به سمت نیمکت ما برمی‌گشت و حرف‌هایی را به زبان اسپانیایی می‌زد. نمی‌دانم، شاید این عادت مربیان اسپانیایی است چون پپ گواردیولا هم عادت به انجام این کار داشت. 

آرتتا مدام به خانواده من توهین می‌کرد و در آخر من به او تذکر دادم چون فردی که به او توهین کرده بود دیگر در این دنیا نیست و گفتم که باید نگران تمرینات بهتر و بیشتر تیمش باشد چون کیفیت فردی بالایی در بین بازیکنانش در اختیار دارد.»

این در حالی است که آرتتا در پاسخ به سوالی که درباره این صحنه در نشست مطبوعاتی از او پرسیده شد گفت: «حرفی ندارم» و پس از آن جلسه را ترک کرد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها