کد خبر: 705701
تاریخ انتشار :

گل تماشایی کاظمیان در بازی سوپر گل‌ها (عکس)

مهاجم آلومینیوم اراک با شوت پای چپ بغل پا گل اول بازی مقابل مس رفسنجان را زد.

گل تماشایی کاظمیان در بازی سوپر گل‌ها (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی روز گذشته در یک رقابت جنجالی داوری مقابل مس رفسنجان تن به شکست داد که هر چهار گل این مسابقه با شوت‌های تماشایی زده شد و نخستین گل را محمدامین کاظمیان با فرار از سد مدافعان نارنجی پوش و یک شوت فنی از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند.

محمدامین کاظمیان که در هفته دوازدهم لیگ برتر یک گل و یک پاس گل مقابل صنعت نفت داده و پس از آن به‌خاطر مصدومیت از میادین فاصله گرفته بود، در دو دیدار اخیرشان حضور ثابت در زمین داشت که دیروز هم توانست روی پاس رضا جبیره گل زیبایی به ثمر رساند.

در شرایطی که نیمه اول مسابقه آلومینیوم و مس رفسنجان رو به پایان بود، پاس پشت پای رضا جبیره از بین پاهای مدافع حریف رد شد و در موقعیت خوبی به محمدامین کاظمیان رسید تا این بازیکن با فرار سریع تا پشت محوطه جریمه و عبور از رامتین سلیمان‌زاده، در نهایت با یک ضربه فنی و دیدنی گل اول بازی را بزند.

کاظمیان که سال گذشته هفت گل در مس کرمان به ثمر رساند، دومین گل خود برای آلومینیوم را برابر مس رفسنجان زد ولی امیدوار است به آمار فصل گذشته‌اش دست پیدا کند و نمایش موثری زیر نظر مجتبی حسینی داشته باشد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها