کد خبر: 705705
تاریخ انتشار :

گلایه ساوت‌گیت از ستاره آرسنال: مایه شرمساری است

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، از اینکه بن وایت از مدیران آرسنال خواسته تا به اردوی تیم ملی دعوت نشود، گلایه کرد و اقدام او را مایه شرمساری می‌داند.

گلایه ساوت‌گیت از ستاره آرسنال: مایه شرمساری است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، لیست بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس برای بازی دوستانه مقابل بلژیک و برزیل اعلام شد.

انتقادات و نظرات مختلفی درمورد تصمیمات گرت ساوت‌گیت برای اسامی انتخابی وجود داشت که او در یک نشست خبری در این مورد به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. یکی از غایبان سرشناس در این لیست بن وایت، مدافع آرسنال، بود که امروز هم قراردادش را این باشگاه را تا 2028 تمدید کرد.

گرت ساوتگیت در مورد غیبت بن وایت گفت: "این دقیقا همان سؤالی است که باید بپرسید. واضح است که از نظر آمادگی، نمی‌توانم اینجا بنشینم و بگویم که او لیاقت حضور در لیست را ندارد. جان مک درموت دیشب با ادو (مدیر آرسنال) تماس گرفت و گفت که بن وایت نمی‌خواهد به اردو دعوت شود! مایه شرمساری است، او بازیکنی است که من واقعا دوستش دارم، بازیکنی که او را به جام جهانی و یورو بردم. بعد از جام جهانی قطر با او صحبت کردم چون مشتاق بودم او را دوباره انتخاب کنم. به‌طور کامل نمی‌دانم چرا این تصمیم را گرفته است اما باید به آن احترام بگذارم. می‌خواهم درها را به روی او باز بگذارم، او بازیکن خوبی است اما در دسترس ما نیست."

ساوت‌گیت درباره اینکه آیا مشکلی بین این سرمربی و بازیکن وجود دارد، گفت: "تنها چیز دیگری که می‌توانم بگویم این است که هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد، و همینطور هرگز مشکلی با استیو هالند وجود ندارد. در رسانه‌ها اینطور نوشته شده اما من آن را دوست ندارم. مردم می‌توانند در موردم صحبت کنند، و من باید بپذیرم که چیزهایی درباره من گفته می‌شود و دروغ است. شما باید آن را تحمل کنید، اما من آماده نیستم که این اتفاق برای یکی از اعضای اصلی کادرفنی من بیفتد."

گرت ساوتگیت همچنین درمورد غیبت کوبی ماینو در لیست انگلیس گفت: "فکر می‌کنم او عملکرد درخشانی به عنوان یک بازیکن جوان دارد. هرگز برای انتخاب یک بازیکن جوان در تیم بزرگسالان کند عمل نمی‌کنیم، اما او تعداد کمی بازی انجام داده است. او تجربه شگفت‌انگیزی در منچستریونایتد به دست می‌آورد و بازیکن بسیار خوبی به نظر می‌رسد."

در همین حال، جردن هندرسون که به تازگی با جدایی از الاتفاق عربستان راهی لیگ هلند شده، در لیست تیم ملی دیده می‌شود. ساوت‌گیت تایید کرد که قبل از انتقال هندرسون به آژاکس با این بازیکن صحبت کرده است. او گفت: "ما صحبت کردیم اما جزئیات آن گفت‌وگو را فاش نمی‌کنم. بسیار خوب است که می‌بینیم او در لیگی بازی می‌کند که احتمالاً ارزیابی آن برای ما آسان‌تر است و البته او در فوتبال اروپا حضور دارد. هندو کسی است که چیزهای زیادی برای تیم به ارمغان می‌آورد."

جو گومز زمان پیروزی دوستانه مقابل ولز در اکتبر 2020 هیچ بازی ملی نداشت و در لیست جدید حضور دارد. سرمربی تیم ملی انگلیس درباره انتخاب مدافع لیورپول گفت: "اینکه او منظم برای لیورپول بازی می‌کند بسیار عالی است. او پسری دوست داشتنی است. او را از زمانی که تیم زیر 17 ساله‌ها در مالت قهرمان شد و در چارلتون بود، می‌شناسم. ما عاشق کار با جو هستیم، خوشحالیم که او دوباره بازی می‌کند و مشتاقانه منتظر دیدن او در هفته آینده هستیم."

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها