کد خبر: 705800
تاریخ انتشار :

جشن و پایکوبی در بارسلونا به خاطر قرعه رئال!

در بارسلونا از اینکه به رئال و سی تی در یک چهارم نهائی برخورد نکرده‌اند و در عوض این دو تیم باید به مصاف هم بروند، سر از پا نمی‌شناسند.

جشن و پایکوبی در بارسلونا  به خاطر قرعه رئال!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، درجه اعتماد به نفس بارسا بعد از پیروزی برابر ناپولی بالاتر رفته است. بارسا به خصوص در بیست دقیقه اول بازی برگشت با ناپولی بسیار درخشان کار کرد و با دو گل پیش افتاد. کاتالان‌ها در نهایت بازی را 3-1 بردند و بعد از چهار سال به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رسیدند.

دیروز قرعه‌کشی انجام شد و بارسا به پی‌اس‌جی برخورد کرد. آاس امروز نوشت که در رختکن بارسا از این قرعه استقبال کرده‌اند. برای آنها البته دورتموند بهترین گزینه بود اما از سوی دیگر هرگز دوست نداشتند به رئال و سیتی برخورد کنند. در بارسلونا معتقدند رویارویی با این دو تیم در فینال بهتر است چرا که شانس پیروزی در تک بازی اندکی بیشتر خواهد بود.

بعد از مشخص شدن قرعه رئال و برخورد این تیم با سیتی نیز همه خوشحال شدند و در رختکن بارسا جشن و پایکوبی برقرار بود. در واقع بعد از برداشته شدن قرعه رئال، شانس اینکه بارسا به این تیم برخورد کند نیز وجود داشت ولی قرعه سیتی از گلدان بیرون آمد.

در بارسلونا از اینکه در بازی برگشت برابر پی‌اس‌جی میزبان هستند نیز خوشحالند و البته از اینکه در صورت رسیدن به نیمه نهایی باید به مصاف برنده دیدار اتلتیکو-دورتموند بروند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها