کد خبر: 706260
تاریخ انتشار :

پپ: دوربین‌ها را خاموش کنید تا من آن کارها را نکنم!

پپ گواردیولا به انتقادات از صحبت‌های جدی با بازیکنانش در جریان بازی مقابل آرسنال، واکنش نشان داد و با کنایه خودش را یک مربی خود بزرگ بین معرفی کرد.

پپ: دوربین‌ها را خاموش کنید تا من آن کارها را نکنم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فردا شب در بازی هفته سی‌ و یکم لیگ برتر انگلیس میهمان استون ویلا خواهد بود. سیتی اخیرا در بازی حساس مقابل آرسنال به تساوی بدون گل رسید تا شانس نزدیک‌تر شدن به صدر جدول رده بندی را از دست بدهد.

تیم تحت هدایت پپ گواردیولا اکنون 64 امتیازی است و تا رده نخست که در اختیار لیورپول‌ قرار دارد، 3 امتیاز فاصله دارد. در جریان بازی مقابل آرسنال گواردیولا به شدت از عملکرد جک گریلیش انتقاد داشت و دوربین‌های تلویزیونی او را نشان می‌دادند که  از تیمش عصبانی است.

البته این واکنش گواردیولا نسبت به تیمش انتقادات زیادی به دنبال داشت و برخی از کارشناسان و طرفداران اعلام هستند که او برای نمایش و مورد توجه قرار گرفتن چنین حرکاتی انجام می‌دهد. گواردیولا در نشست امروزش به این موضوع واکنش نشان داد.

پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی درمورد وضعیت ناتان آکه گفت: "مصدوم. نمی‌دانم او تا چه مدت دور خواهد بود. یک ماه و نیم یا دو ماه دیگر از مسابقات باقی مانده است. امیدوارم او بتواند به زودی دوباره بازی کند، اما به طور قطع نمی‌دانم چه زمانی آماده خواهد شد.

جان استونز، کایل واکر و ادرسون چطور؟

ممکن است استونز بتواند مقابل ویلا بازی کند. دو تای دیگر غایب هستند.

فکر می‌کنید تجربه تیم شما می‌تواند عامل تعیین کننده‌ای در رقابت برای قهرمانی لیگ برتر باشد؟

باید در این بازی برنده شویم، این تنها کاری است که باید انجام دهیم. زمان‌ زیادی وجود ندارد که بتوانیم امتیازات را از دست بدهیم، و حتی اکنون زمان کمتری وجود دارد. استون ویلا برای صعود به لیگ قهرمانان می‌جنگد، همه تیم‌ها در خطر هستند، بنابراین بازی‌های آخر بسیار سخت خواهد بود. تجربه ما تمام شده، مهم نیست. آنچه مهم است، استون ویلا است. قبلاً می‌توانستیم بازی‌های متوالی زیادی را ببریم، نمی‌دانم الان چند بازی را می‌توانیم ببریم. تنها چیزی که باید به آن فکر کنیم این است که چگونه استون ویلا را شکست دهیم.

آیا بازی در ویلا پارک در نیم فصل اول پیچیده‌ترین بازی این فصل بود؟

بله، این تنها بازی‌ای بود که واقعا شایسته باخت بودیم.

آیا از اینکه استون ویلا به دنبال صعود به لیگ قهرمانان اروپاست، تعجب کرده‌اید؟

شیوه بازی آن‌ها عالی است. اونای امری در هر فصل بسیار باثبات است. آن‌ها قابل توجه بوده‌اند اما به دلیل کیفیت مربی، کادر مربیگری و تیم، وضعیت آن‌ها جای تعجب ندارد. من تمام بازی‌های آن‌ها را ندیده‌ام اما فکر می‌کنم با یک سیستم و ایده‌های مشابه بازی می‌کنند. در ضربات ایستگاهی و انتقال توپ خوب هستند. دفاعی قوی و دروازه‌بان استثنایی دارند. به همین دلیل در جایی که باید باشند، هستند.

خبرنگار: با توجه به اتفاقات بازی آرسنال و گفتگو با جک گریلیش، چه پیامی وجود دارد که نمی‌توانید در رختکن به بازیکنان بگویید و باید در زمین گفته شود؟

من این کار را برای دوربین‌ها و برای خودنمایی و از روی خود بزرگ بینی انجام می‌دهم.

خبرنگار: من با شما و دوربین‌ها کاری ندارم. می‌خواهم ببینم شما چه پیامی را می‌خواهید برسانید که باید در زمین به بازیکن‌ها رسانده شود؟

من معروف‌ترین فرد تیم هستم، اگر دوربین جلوی من باشد، می‌توانم راضی بخوابم. من همیشه باید از بازیکنان انتقاد کنم و به آن‌ها بفهمانم که چقدر بد هستند. به خصوص وقتی هالند سه گل می‌زند، دوربین‌ها باید روی من فوکوس کنند. توصیه من این است که دفعه بعدی از ما فیلم نگیرید تا مشکلی پیش نیاید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها