کد خبر: 706355
تاریخ انتشار :

عارف غلامی مشتری برزیلی پیدا کرد!

مدافع ایرانی ولژ موستار بوسنی مورد توجه مورد توجه یک باشگاه برزیلی قرار گرفت.

عارف غلامی مشتری برزیلی پیدا کرد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، عارف غلامی پس از چهار سال حضور در استقلال و شرایطی که برای بازگشت او به جمع آبی‌ها فراهم نشد، تصمیم گرفت ایران را ترک کند و به لیگ برتر بوسنی و هرزگوین برود که عملکردش در دو دیدار گذشته برای ولژ موستار تاثیرگذار بوده و کاری کرده تا هیچ گلی دریافت نکنند و در جایگاه سوم جدول بمانند.

مدافع سابق استقلال که پس از یک ماه انتظار برای صدور مجوز فعالیت توانست برای ولژ موستار به میدان برود، در دو دیدار اخیرشان مقابل ایگمان کونیچ و ژلیزنیچار سارایوو نمایش مطمئنی در خط دفاعی داشته تا بدون گل خورده و کسب 6 امتیاز زمین را ترک کنند و از سوی دیگر در تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ برتر بوسنی نیز قرار گرفته است.

اکنون سایت اسپورت اسپورت بوسنی گزارش داده که عملکرد عارف غلامی به چشم آمده و این بازیکن ایرانی که اواخر بهمن‌ماه با باشگاه ولژ موستار قرارداد امضاء کرد، با وجود انجام تنها دو بازی، هدف یک باشگاه برزیلی قرار گرفته و نسبت به جذب وی علاقه نشان داده‌اند.

در ادامه گزارش مفصل اسپورت اسپورت بوسنی درباره این موضوع آمده است:

«ولژ در پایان نقل و انتقالات زمستانی تصمیم گرفت خط دفاعی را تقویت کند و غلامی را که تمام دوران حرفه‌ای خود را در ایران سپری کرد، به اروپا بیاورد و با او قرارداد ببندد. غلامی تا تابستان 2025 با ولژ قرارداد امضا کرد و نشان داد که باشگاه موستار تقویت بسیار خوبی در دفاع خود انجام داده است.

این بازیکن 26 ساله ایرانی تنها دو بازی با پیراهن ولژ انجام داده، اما همین برای نشان دادن کیفیت او کافی بود. غلامی تاثیر بسیار خوبی گذاشته و نشان داد که تیمش با او در مسیر بسیار خوبی حرکت می‌کند.

با این حال، با وجود اینکه این فوتبالیست ایرانی تنها کمی بیش از یک ماه پیش وارد ولژ شد، باشگاه برزیلی گویاس علاقه زیادی به جذب او نشان داده و می‌خواهد این بازیکن را به جمع خود بیاورد و هر طور شده دوست دارد مدافع ایرانی را در جمع خود ببینند.

باشگاه گویاس از طریق تماس‌های خود جویای وضعیت قرارداد عارف غلامی شده، اما بعید به نظر می‌رسد این بازیکن که همراه با تیمش سازگار شده، قصد جدایی داشته باشد.

گویاس که توانسته به سری B برزیل صعود کند، در ادامه تلاش خود برای جذب عارف غلامی با ایجنت خارجی این بازیکن هم تماس گرفته که او عنوان کرده که عارف کارش را به تازگی با ولژ شروع کرده و تمرکزش را روی این تیم گذاشته است.»

در پایان گزارش اسپورت اسپورت بوسنی هم اشاره شده: «عارف غلامی که در ایران فعالیت داشته و برای تیم‌های ذوب‌آهن، فولاد خوزستان، سپاهان و استقلال هم به میدان رفته، در نیم‌فصل تصمیم گرفت راهی اروپا شود. ضمن اینکه او یک بار هم برای تیم ملی ایران به میدان رفته و در کشورش بسیار محبوب است و بیش از یک میلیون نفر او را در اینستاگرام دنبال می‌کنند که نشان می‌دهد حضورش در ولژ موستار برای بازی و بازاریابی، اقدام بسیار خوبی بوده است.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها