کد خبر: 707044
تاریخ انتشار :

14 انتخاب نهائی شمسایی برای پس گرفتن تاج قهرمانی

اسامی 14 بازیکن اعزامی به رقابت‌های جام ملت‌های 2024 فوتسال آسیا در تایلند از سوی سرمربی تیم ملی اعلام شد.

14 انتخاب نهائی شمسایی برای  پس گرفتن تاج قهرمانی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌ سه"، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال، اسامی 14 بازیکن نهایی این تیم به رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024-تایلند را به شرح زیر اعلام کرد:

دروازه‌بان‌ها:

باقر محمدی و سعید مومنی

بازیکنان: 

علی خلیلوند، علیرضا رفیعی‌پور، محمدحسین درخشانی، محمدرضا سنگ سفیدی، علی اصغر حسن‌زاده، مسلم اولادقباد، سعید احمد عباسی، سالار آقاپور، مهدی کریمی، علی اکرمی، مسعود یوسف و بهروز عظیمی.

حسین طیبی بزرگ‌ترین غایب تیم ملی در جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود که به دلیل مصدومیت شانس حضور در تورنمنت تایلند را از دست داد.

شمسایی برای اعلام لیست نهایی تیم ملی در انتظار مشخص شدن وضعیت مصدومیت اولادقباد بود که با رسیدن این بازیکن به مسابقات، نام داودی که یکی از بازیکنان جوان دعوت شده به فهرست تیم ملی بود، خط خورد.

بهروز عظیمی جوان‌ترین بازیکن دعوت شده به تیم ملی است که متولد 1380 است و علی‌‌اصغر حسن‌زاده با 36 سال مسن‌ترین بازیکن دعوت شده به لیست تیم ملی به شمار می‌رود.

باقر محمدی و سعید مومنی دو انتخاب شمسایی در خط دروازه هستند که هر دو بالای 30 سال سن دارند.

اضافه شدن سنگ سفیدی و حسن‌زاده که از بازیکنان قدیمی فوتسال ایران به شمار می‌روند، مهم‌ترین تغییرات شمسایی برای حضور در جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود.

تیم ملی در مسابقاتی که از 30 فروردین ماه در تایلند برای ایران آغاز می‌شود، باید برای کسب سهمیه جام جهانی و در ادامه قهرمانی آسیا و بازپس‌گیری عنوان اولی خود از ژاپن بجنگد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها