کد خبر: 707375
تاریخ انتشار :

امشب با کله خوک دم بله را هدف می گیرند!

امشب قرار است سخت تر ین شب زندگی عثمان دم بله باشد.

امشب با کله خوک دم بله را هدف می گیرند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه عثمان دمبله بعد از شش فصل حضور در بارسلونا که غالبا با مصدومیت و بیرون ماندن از فهرست تیم همراه بود در تابستان سال گذشته راهی پاری سن ژرمن شد.

دمبله در حالی به پاریس رفت که فصل قبل از آن نیز بحث تمدید نکردنش با بارسا مطرح بود  بعضا در مقاطعی که بحث تمدید نکردنش با بارسا پیش کشیده می شد مورد غضب هواداران بلوگرانا قرار می گرفت.

دمبله که با قیمتی گزاف از بوروسیا دورتموند به بارسا پیوست در فصول نخست حضورش در جمع آبی و اناری ها غالبا مصدوم بود  اما فصل قبل در ترکیب این تیم نمایشی متفاوت و تاثیرگذار ارائه داد و یکی از ارکان قهرمانی مقتدرانه تیمش در لالیگا بود.

دمبله بعد از پایان مدت قراردادش با بارسا حاضر به تمدید نشد و به پاریس رفت و در هفته های ابتدایی فصل روزهای خوشی را در این تیم سپری نمی کرد اما کم کم شرایط برای او بهتر شد و عجیب اینکه تا اینجای فصل هیچ مصدومیتی سراغ این بازیکن نیامده تا شرایطی کاملا متفاوت از بارسا داشته باشد.

1950737

این وینگر ملی پوش پی اس جی در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دوپرنس پاریس با اینکه نمایش فوق العاده ای ارائه نداد اما زننده یکی از گل های تمش بود اما آنچه باعث شد دوباره مورد عتاب  هواداران بارسا قرار بگیرد شادی گل او بعد از باز کردن دروازه تیم سابقش بود.

دمبله بعد از فتح دروازه بارسا با یک شوت سهمگین از زوایه بسته به گونه ای شادی کرد که انگار هیچ وقت بازیکن بارسا نبوده و هین مساله باعث شد تا از همان شب هواداران بارسا علیه او موضع گرفته و در صفحات مجازی اعلام کنند در بازی برگشت جهنمی سوزان برای او به وجود می آورند و همان کاری که لوئیس فیگو بعد از بازگشت به نوکمپ انجام دادند را علیه او تکرار خواهند کرد.

با این حساب قرار است امشب  و در بازی برگشت بارسا-  پاری سن ژرمن دمبله سخت ترین شب زندگی خود را تجربه کند و احتمالا هر بار که توپ زیر پای او بیافتد بیش از چهل هزار هوادار حاضر در ورزشگاه مونتجوئیک در اعتراض به او سوت خواهند زد.الته بعید است این اعتراض ها تنها محدود به سوت و اعتراض باشد و همان طور که روز قبل از بازی در زمان ورود به هتل پاری سن ژرمن دمبله از سوی برخی هواداران بارسا ناسزا شنید امشب با حجمی گسترده تر با ناسزاهای هواداران تیم سابقش مواجه خواهد شد.

2007729

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که ژاوی  سرمربی بارسلونا در نشست خبری  قبل از بازی امشب با اشاره به جدایی دمبله از او تعریف و تمجید کرد و بدون اینک تصمیم او را زیر سوال ببرد گفت همیشه این بازیکن را دوست داشته و با آغوش باز از او استقبال خواهد کرد.

با این وجود به نظر می رسد ژاوی تنها هوادار دمبله در بازی امشب خواهد بود و قرار است یک دیگ خروشان علیه این وینگر فرانسوی به جوش و خروش بیافتد.

هواداران بارسا حدود بیست سال قبل در زمان بازگشت لوئیس فیگو به نوکمپ بعد از انتقال جنجالی به رئال مادرید با کله خوک سراغش رفتند و برای او جهنمی ساختند که هنوز دیدن تصاویرش عجیب به نظر می رسد.هر چند کیفیت فنی امروز دمبله با فیگو ستاره آن روزهای فوتبال جهان قابل مقایسه نیست اما احتمالا شرایط برای این ستاره فرانسوی نیز بسیار دشوار خواهد شد با این تفاوت که دمبله خوش شانس است که  برعکس فضای وحشتناک نوکمپ تعداد تماشاگران کمتر از نصف خواهد بود  ودر ورزشگاه المپیک مونتجوئیک فاصله سکوها با نقطه کرنر و زمن آنقدر هست که اشیایی مثل فندک ، میوه و ... به او برخورد نکند .

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها