کد خبر: 707779
تاریخ انتشار :

شاید آقا محمدی حالا به استقلال بیاید!

کاظم اولیایی، مدیرعامل پیشین استقلال، در گفت‌وگو با روزنامه اعتماد ادعای جالبی را مطرح می‌کند.

 شاید  آقا محمدی حالا به استقلال بیاید!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که اعلام شده بود علی آقامحمدی که به‌عنوان رئیس هیئت مدیره استقلال از سوی وزارت ورزش اعلام شده اما هرگز در محل باشگاه و جلسات حضور پیدا نکرده بود، از سمت خود کنار کشیده است، اولیایی ادعای متفاوتی را مطرح می‌کند و می‌گوید او اصلا نیامده بود که بخواهد استعفا بدهد.

به گفته وی با واگذاری سرخابی‌ها آقامحمدی شاید برای بازگشت به استقلال رضایت بدهد و در جمع مدیریتی آبی‌ها حضور داشته‌ باشد. او در این باره می‌گوید: آقای آقامحمدی هرگز نیامده بود که بخواهد کناره‌گیری کند. با ایشان بحثی در حوزه خصوصی‌سازی مطرح شده بود و ایشان قرار بود همکاری کند به شرط اینکه خصوصی‌سازی اتفاق بیفتد. حالا بعد از اینکه واگذاری انجام گرفت تازه بحث حضور یا عدم حضور ایشان مطرح خواهد شد. آقای آقامحمدی شخصیت اقتصادی - سیاسی است.

او در ادامه توضیح می‌دهد: در آن برهه وزیر محترم و رئیس سازمان خصوصی‌سازی به ایشان پیشنهاد دادند که همکاری صورت بگیرد اما ایشان گفت راهش این است که دو باشگاه خصوصی بشوند فعلا. چون به‌صورت قانونی پرداخت هر گونه وجهی به باشگاه‌ها ممنوع است و باشگاه‌ها نمی‌توانند بدون پول به حیات خود ادامه بدهند. در نتیجه پیشنهاد اولیه را مشروط بر اینکه باشگاه به درستی واگذار شود، پذیرفته بود. ولی نه در جلسات شرکت کرده است نه چیز دیگری. ایشان منتظر است ببیند شرایط جدید به چه صورتی است و اگر شرایط جدید مطلوب باشد و ایشان ببیند می‌تواند کمک کند، قطعا کمک خواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها