کد خبر: 708824
تاریخ انتشار :

لیگ یک/ بازی بزرگ را اخباری بُرد

شاگردان سعید اخباری پیروزی ارزشمندی مقابل سایپا به دست آوردند.

لیگ یک/ بازی بزرگ را اخباری بُرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین بازی هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های سایپا و چادرملو اردکان از ساعت 17 امروز در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل هم قرار گرفتند که حمید حاج‌ملک قضاوت این مسابقه را برعهده داشت.

نیما علیپور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی، پوریا بالی‌لاشک، سعید کریمی، سید محمدطاها طباطبایی، رامین آقالو، مهیار زحمتکش، محمود شفیعی، احسان جودکی و امیرحسین نعمتی نفرات آغازکننده بازی برای سایپا مقابل چادرملو با نظر مجتبی سرآسیایی بودند.

امیرحسین آسیابان‌پور، محمد بختیاری، سیروس صادقیان، اتابک زارعی، سعید محمدی‌فر، رضا محمودآبادی، علی طاهران، هادی حبیبی‌نژاد، محمد بلبلی، علی خدادادی و سیدعلی یحیی‌زاده نیز 11 بازیکن منتخب سعید اخباری مقابل سایپا را تشکیل می‌دادند.

شاگردان سعید اخباری بازی را هجومی آغاز کرد و چند موقعیت خوب هم به دست آوردند، اما با بدشانسی این توپ‌ها به گل تبدیل نشد تا اینکه در دقیقه 30 رضا محمودآبادی روی یک کار تیمی و دیدنی توانست دروازه سایپا را باز کند و چادرملو با برتری یک بر صفر نیمه نخست را پشت سر بگذارد.

در نیمه دوم با وجود اینکه سایپا برای زدن گل تلاش می‌کرد، اما شاگردان اخباری توانستند نمایش بهتری ارائه کنند و پس از اینکه رضا خدادادی یک موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد، در دقیقه 65 با ضربه رضا دهقان، بازیکن تعویضی خود، به گل برسند و دو بر صفر از سایپا پیش بیفتند و خیال خود را راحت کنند.

محمد بختیاری، مدافع چادرملو، در دقیقه 73 با کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا کار تیمش سخت شود و در شرایطی که این تیم 10 نفره شده بود، سایپا پس از حملات پیاپی موفق شد در لحظات پایانی توسط رضا فرجی به گل اول بازی برسد، اما در نهایت شاگردان اخباری این بازی 6 امتیازی را با برتری پشت سر گذاشتند.

تیم فوتبال چادرملو با کسب پیروزی ارزشمند 2 بر یک در بازی خارج از خانه امروز 60 امتیازی شدند و جایگاهشان در رتبه دوم جدول لیگ دسته اول را قطعی کردند تا امیدوارتر از همیشه به لیگ برتر شوند و تیم مجتبی سرآسیایی هم با دومین باخت متوالی 41 امتیازی ماند و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به آریو اسلامشهر، در رده پنجم جدول ایستاد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها