کد خبر: 711309
تاریخ انتشار :

تکرار یک کابوس: این درد درمان نشدنی والیبال ایران

تیم ملی والیبال ایران روز گذشته از یک نقطه تکراری ضربه خورد.

تکرار یک کابوس: این درد  درمان نشدنی والیبال ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، وقتی موریسیو موتا پائز به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران انتخاب شد، اولین انتظار از او این بود که فراتر از بحث‌های فنی بتواند روحیه از دست رفته امید و جنگندگی را به ملی‌پوشان والیبال ایران برگرداند و مسائل تاکتیکی را در اولویت دوم قرار دهد.  

سال گذشته بود که تیم ملی ایران در یکی از مسابقات با نتیجه ٢۴ بر ١٩ از ایتالیا پیش بود اما به شکلی باورنکردنی همان ست را ٢۶ بر ٢۴ واگذار کرد. در واقع یکی از دلایلی که دوباره به سمت مربی خارجی رفتیم این بود که دیگر بازی‌ها را به این شکل بچگانه نبازیم.

اما بامداد امروز اتفاق پارسال در همان اول لیگ ملت‌ها برای ایران تکرار شد. جایی که تیم ملی والیبال ایران در ست اول بازی مهم و سرنوشت‌ساز برابر صربستان با نتیجه ١۴ بر ٧ از رقیب پیش بود، اما در ادامه باز هم ورق برگشت و صربستان این ست را از آن خود کرد تا خیلی زود بفهمیم سرمربی جدید هم فعلا نتوانسته درمانی برای این درد والیبال‌ ایران پیدا کند.

حدس و گمان و اما و اگر در والیبال زیاد است اما شاید اگر ایران می‌توانست ست اول بازی را از آن خود کند، کلا ماجرا عوض می‌شد و حتی می‌توانستیم بازی را سه بر صفر ببریم، اما باز هم جایی وا دادیم که شاید به قیمت از دست رفتن کامل امید المپیک بوده باشد.

 

والیبال ایران الان اصلا فرصت حسرت خوردن ندارد و باید با یک ریکاوری خوب برای بازی بعدی آن هم تقابل با قهرمان جهان یعنی ایتالیا آماده شود. باید واقع‌بین باشیم، المپیک تقریبا برای ایران دست‌نیافتنی‌ است، ولی نمایش‌های خوب در ادامه راه و چند برد حداقل وضعیت رنکینگمان را از این بدتر نمی‌کند و شاید اوضاع بهتر هم شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها