کد خبر: 711638
تاریخ انتشار :

ماجرای اعتراض بیرانوند به کمک داور چه بود

پرسپولیسی ها گل سوم را به شکل غافلگیرکننده و عجیبی دریافت کردند تا به شدت نسبت به آن معترض باشند.

ماجرای اعتراض بیرانوند به کمک داور چه بود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، گل سوم استقلال خوزستان را حتی تلویزیون نیز جا ماند تا تنها لحظه ساباندن سر جواد آقایی‌پور و مهیا کردن موقعیت تک به تک برابر علیرضا بیرانوند توسط علیرضا کاظمی را ببینند و در ادامه روی صحنه تکرار این موقعیت متوجه نحوه دریافت گل توسط تیم‌شان شوند.

اما بعد از دریافت گل سوم در لحظات پایانی نیمه اول تمامی بازیکنان و اعضای پرسپولیس به سمت داور و کمک او یورش بردند و این اعتراض بعد از سوت پایان نیمه و در مسیر منتهی به رختکن نیز ادامه یافت.

ماجرا از این قرار بود که لحظاتی پیش از گل سوم استقلال خوزستان، پرسپولیس صاحب یک موقعیت روی دروازه حریف توسط شوت عبدالکریم می‌شود که فرزین گروسیان آن را به بیرون هدایت می‌کند. در این لحظه داور بازی ابتدا به نشانه کرنر برای پرسپولیس در سوت خود می‌دمد تا تمامی نفرات سرخپوش برای جبران دو گل عقب ماندگی به سمت محوطه جریمه استقلال خوزستان حرکت کنند. اما ناگهان کمک داور بازی آفساید عیسی آل کثیر را در این صحنه (آفساید به درستی اعلام شد) را اعلام می‌کند تا کوپال ناظمی نیز تصمیمش را تغییر دهد.

فرزین گروسیان نیز از این آشفتگی و حرکت بازیکنان پرسپولیس به سمت محوطه جریمه‌اش به بهترین شکل ممکن سود برده و سریعا با یک ضربه بلند بازی را استارت  می‌زند و در ادامه نیز ضربه سر آقایی پور و گل کاظمی شکل می‌گیرد.

این تغییر تصمیم و در نهایت شروع بازی ناگهانی که منجر به دریافت گل سوم پرسپولیس شد آنها را به شدت عصبانی می‌کند تا اعتراض تندی نسبت به عملکرد داوری داشته باشند.

این صحنه‌ای است که علیرضا بیرانوند به سمت کمک داور رفته و با ناراحتی گلایه خود را با وی مطرح می‌کند و جملاتی مثل: به فکر ما نیستید، چرا به فکر این هواداران نیستید که دارند سکته می‌کنند!" اعتراض خود را با وی در میان می‌گذارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها