کد خبر: 632859
تاریخ انتشار :

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

یه گزارش پایگاه خبری مثلث آنلاین: در جدول‌های زیر، قیمت گوشی تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

گوشی‌های سری گلکسی S22 با سبک طراحی جدید از راه می‌رسند

با وجودی که چندین ماه تا معرفی پرچمدارهای آینده سامسونگ فاصله داریم، گزارش‌ها از همین حالا ویژگی‌های آن‌ها را برملا می‌کنند. حالا به گفته یکی از منابع آگاه به نام «Ice Universe»، سامسونگ برای سری گلکسی S22 از سبک طراحی جدیدی استفاده می‌کند.

به گفته Ice Universe، در کنار سبک طراحی جدید، نسبت تصویر گلکسی S22 اولترا از ۲۰:۹ نسل کنونی به ۱۹.۳:۹ تغییر می‌کند و نسبت نمایشگر به بدنه‌اش هم افزایش می‌یابد.

با وجودی که این منبع از سبک طراحی جدید و البته تغییر نسبت تصویر خبر داده، جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر نکرده. با این حال تا به امروز رندرهای مختلفی برای نسل بعدی گلکسی S منتشر شده که برخی از آن‌ها طراحی متفاوتی را نسبت به گلکسی S21 به تصویر می‌کشند.

در کنار این رندرها، برخی مشخصات فنی این گوشی‌های هوشمند هم افشا شده‌اند. برای مثال می‌دانیم سامسونگ سری گلکسی S22 را با چیپ اگزینوس ۲۲۰۰ مجهز به پردازشگر گرافیکی RDNA2 شرکت AMD و تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ روانه بازار کشورهای مختلف می‌کند.

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

قیمت گوشی‌های شرکت هواوی

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

قیمت گوشی‌های شرکت شیائومی

آخرین اخبار و گزارش‌ها در حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه استارتاپ و تکنولوژی تجارت‌نیوز دنبال کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها