کد خبر: 634076
تاریخ انتشار :

رونمایی سارا و نیکا از مادرشان

تصویری متفاوت که سارا و نیکا بازیگران پر حاشیه ی ایرانی منتشر کرده اند و مادر آنها نیز حضور دارد.

رونمایی سارا و نیکا از مادرشان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری مثلث آنلاین: سارا و نیکا دو خواهر هستند که با بازی در سریال پایتخت مشهور شدند . سارا و نیکا که قرار بود در سری جدید این سریال بازی کنند ناگهان ممنوع الکار شدند. دلیل ممنوع الکاری سار و نیکا انتشار یک فیلم منسوب به آنها بود.سارا و نیکا بازیگران جوان ایرانی که به واسطه چند سال حضور در سریال پایتخت به شهرت رسیده اند این روزها حسابی در مرکز توجه و بعضا حاشیه هستند.جدیدترین اقدام سارا و نیکا رونمایی از تصویر مادر خود است که مورد توجه کاربران و صفحات شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

(عکس) رونمایی سارا و نیکا از مادر خود

شاید یکی از جنجالی ترین اتفاقاتی که در سال 99 برای آنها (سارا و نیکا) رخ داد لو رفتن تصاویر نامتعارف آنها بود که در نتیجه آن باعث حذف آنها از سریال پایتخت (در صورت ساخت) گردید.

سارا و نیکا دوقلوهای سریال پایتخت که با این سریال شهرت رسیدند و در اینستاگرام هم طرفداران و دنبال کننده های زیادی دارند که اغلب جوانان و نوجوان هستند بعد از اینکه از پایتخت کنار گذاشته شدند حاشیه های زیادی ایجاد کردند.

سارا و نیکا در یک لایو اینستاگرامی که مجری زن یکی از برنامه های اینترنتی ایرانی در حال مصاحبه با سارا و نیکا دوقلوهای مشهور سریال پایتخت بود مجری این دو دختر کم سن را وارد مسائل حاشیه ای دوستی می کند.

سارا و نیکا طرفداران بسیار زیادی در اینستاگرام دارند که اکثر آنها زیر 18 سال است و طرح چنین مسائلی قطعا اخلاقی نیست. سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یک سال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی می کنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها