کد خبر: 634262
تاریخ انتشار :

رامبد جوان | رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان | اینستاگرام رامبد جوان

شباهت عجیب دختر رامبد جوان به نگار جواهریان | تصاویر رامبد جوان

رامبد جوان بازیگر ، مجری ، کارگردان ایرانی است. رامبد جوان تا کنون سه بار ازدواج کرده است. همسر اول رامبد جوان ماندانا روحی ، همسر دومش سحر دولتشاهی و همسر کنونی اش نگار جواهریان است.

شباهت عجیب دختر رامبد جوان به نگار جواهریان | تصاویر رامبد جوان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

مه شو : رامبد جوان بازیگر ، مجری ، کارگردان ایرانی است. رامبد جوان تا کنون سه بار ازدواج کرده است. همسر اول رامبد جوان ماندانا روحی ، همسر دومش سحر دولتشاهی و همسر کنونی اش نگار جواهریان است. رامبد جوان 50 سال دارد. او دو سه سالیست پدر شده و یک دختر زیبا به نام نوردخت دارد که بسیار شباهت به نگار جواهریان دارد.

رامبد جوان

رامبد جوان کیست؟ بیوگرافی رامبد جوان

رامبد جوان تبریزی (زادهٔ ۱ دی ۱۳۵۰ در تهران) هنرپیشه، کارگردان و مجری ایرانی است.او افزون بر حضور در فیلم‌های پرشمار سینمایی، پیشینه‌ای طولانی در همکاری با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دارد و از اوایل دههٔ ۱۳۷۰، با این رسانه به همکاری پرداخت.

رامبد جوان

 

سفر پرحاشیه رامبد جوان به کانادا برای به دنیا آوردن فرزندش نوردخت

سفر وی به کانادا که رسانه‌ها آن را برای زاده شدن فرزندش در آنجا دانستند نیز حواشی فراوانی در رسانه‌های ایرانی، ایجاد کرد. در دورهٔ پایانی دههٔ ۱۳۹۰، جوان بیشتر با خندوانه شناخته می‌شد. همچنین وی سه بار ازدواج کرده‌است و یک فرزند نیز دارد که در کانادا زاده شده‌است.

پس از انتشار تصاویری از جوان به همراه همسر باردارش، نگار جواهریان، در کانادا، پنداشته شد که وی با هدف زاده شدن فرزندش در خاک کانادا به این سفر رفته‌است؛ چرا که بر پایه قوانین کانادا، هر نوزادی که در خاک این کشور زاده شود، تابعیت کانادایی می‌گیرد.

در ابتدا این شائبه مطرح شد که وی صرفاً برای اکران فیلم در این کشور حاضر شده اما پس از چندی این خبر تکذیب شد. خود جوان در این باره گفت که باهدف اکران فیلم نیامده اما به هر صورت در موازات سفرش به کانادا فیلم را نیز اکران خواهد کرد. جوان در طی همایشی کوچک در کانادا پس از سؤال مجری در مورد تصمیم وی درخصوص برنامه سفرش گفت که مشغول تفریح بوده و صرفاً منتظر است فرزندش بدنیا آید و کار بخصوصی ندارد.

این موضوع موجب انتقادات شدید اما متفاوت مردم و چهره‌های سرشناس مختلف شد. برخی معتقد بودند که حریم خصوصی افراد نباید خدشه‌دار شود و بسیاری نیز وی را شماتت کردند که چرا برخلاف تم میهن‌گرایانه برنامه‌هایش فرزند خود را برای گرفتن تابعیت کشوری دیگر در کانادا به دنیا می‌آورد و حاضر نیست در خاک ایران منتظر تولد فرزندش باشد. برخی از کاربران اینستاگرام درخصوص یکی از پست‌های اینستاگرامی رامبد جوان در حمایت از کودکان کار وی را به‌شکلی کنایه‌آمیز بابت تولد فرزندش در خاک کانادا سرزنش کردند.

اکثریت اعتراضات اما متوجه شعارها و جملات رامبد جوان با درون‌مایه وطن‌پرستی و ملی‌گرایانه وی در برنامه‌ها و اجراهای او بود که در تضاد با قصدش از این سفر می‌باشد. رضا رفیع به طعنه در این خصوص گفت که این اقدام جوان مانند خواندن ترانه‌ای میهن‌پرستانه از سوی سالار عقیلی در مورد ایران اما از قلب کاناداست. وی همچنین افزود که حریم خصوصی برای چهره‌های سرشناس این گونه تعریف نمی‌شود.

رامبد جوان

فیلم های سینمایی که رامبد جوان در آنها ایفای نقش کرده است: 

طلا

قانون مورفی

نگار

آزادی مشروط

آذر ، شهدخت ، پرویز و دیگران

پریدن از ارتفاع کم

نیکان و بچه غول

گناهکاران

آزمایشگاه
دختر شاه پریون
دیو و دلبر
ورود آقایان ممنوع
پسر آدم، دختر حوا

توضیحات رامبد جوان درباره ابتلایش به کرونا

رامبد جوان

رامبد جوان پس از گذشت ۱۱ روز از ابتلا به ویروس کرونا، وضعیت فعلی اش در بیمارستان را تشریح و اعلام کرد که شرایطش در حال حاضر مساعد است.

جوان با انتشار متنی در فضای مجازی، درباره ی شرایط جسمی خود پس از ابتلاء به کرونا توضیح داد: کرونا تمام توانش را برای از بین بردن من خرج نکرد! به لطف خدا و تلاش پزشکان و اعضای فداکار کادر درمان، مبارزه‌ام با کووید به راندهای خطرناک نرسید.

وی تاکید کرد: خیلی خیلی جدی‌تر و محکم‌تر از همیشه به شما می‌گویم، خیلی مواظب خودتان باشید. لطفاً، هم حواس‌جمع باشید و هم مطالبه‌گر.

متن پیام رامبد جوان به شرح زیر است:

«کرونا و من، روز یازدهم!

ببخشید که سعی کردم در اطلاع‌رسانی، ضعیف عمل کنم!

مطمئن بودم به اندازه کافی، سوژه‌های نگران‌کننده در اطرافتون وجود داره!

کرونا تمام توانشو برای از بین بردن من خرج نکرد! خدا رو شکر ریه‌هام اصلاً درگیر نشد اما درمان غیربیمارستانی، کفایت نکرد. مقاومت بدنم رو به پایان بود و به تشخیص پزشک در روز هفتم ابتلا، به بیمارستان اومدم.

امروز حالم از تمام روزهای قبل بهتره و بعید می‌دونم ورق برگرده. تلاش کردم کسی رو نگران نکنم. عذرخواهم برای اینکه نتونستم با «خندوانه» کنارتون باشم و ممنونم از همکارهای خوبم در «مردم معمولی» که نذاشتن تولید این سریال، متوقف بشه.

قاعدتاً من راوی خوبی برای بیان اتفاقات ابتلا به کرونا نیستم چون به لطف خدا و تلاش پزشکان و اعضای فداکار کادر درمان، مبارزه‌م با کوید به راندهای خطرناک نرسید. فقط خیلی خیلی جدی‌تر و محکم‌تر از همیشه به شما می‌گم: خیلی مواظب خودتون باشین. لطفاً، هم حواس‌جمع باشین و هم مطالبه‌گر.

دلم برای خانه، برای خیابان‌ها، برای کار، حتی برای ترافیک، برای روبروشدن با مشکلات روزمره و خلاصه برای یک زندگی عادی تنگ شده است. زود برمی‌گردم.»

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها