کد خبر: 634643
تاریخ انتشار :

مه لقا باقری و جواد عزتی در تورنتو

تصویری از امیر کاظمی،عباس جمشیدی، رویا میرعلمی، مه لقا باقری و جواد عزتی در تورنتو کانادا برای اجرای تئاتر “زندانی خیابان دوم” را مشاهده می کنید. کارگدانی این نمایش برعهده مه لقا باقری می باشد.

مه لقا باقری و جواد عزتی در تورنتو
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری خانه فوتبال: «زندانی خیابان دوم» یکی از تلخ ترین کمدی های نیل سایمون آمریکایی است چون به یکی از بحرانی ترین وضعیت های انسانی می پردازد که در آن اخراج و بیکاری باعث اتفاقاتی در روابط خانوادگی مل (با بازی جواد عزتی) و همسرش ادنا (مه لقا باقری) ادیسون خواهد شد. خراب بودن کولر در تابستان و سرمای زیر صفر خانه، شلوغی های شبانه دختران دانشجو که هر شب میزبان ورزشکاران مرد هستند و فضولی ها و سروصداهای مرد طبقه بالایی علاوه می شود به جریان اخراج و بیکاری مل که او را عصبانی و بیمار می کند؛ حالا ادنا باید هم از او پرستاری کند و هم برای برطرف شدن مخارج دو جا کار کند…

مه لقا باقری و جواد عزتی در تورنتو کانادا +عکس

جواد عزتی همسر مه لقا باقری بازیگر سینما است. جواد عزتی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ ، بازیگر و فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است. جواد عزتی همسر مه لقا باقری بازیگر سینما است. جواد عزتی از ۱۵ سالگی بازی در تئاتر را شروع و بدون هیچ معطلی‌ کار کرده است. جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری از زوج های جوان دنیای هنر هستند که سالهاست زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند. جواد عزتی و همسرش هم از بازیگران سینما ، تلویزیون و تئاتر هستند که ماجرای آشنایی و ازدواجشان هم به دنیای هنر ختم میشود. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها