کد خبر: 634828
تاریخ انتشار :

حضور پوریا پورسرخ در «نوارزرد ۲»

پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون جلوی دوربین سریال «نوارزرد ۲» به کارگردانی سروش محمدزاده رفت.

حضور پوریا پورسرخ در «نوارزرد ۲»
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری خوندنی : پوریا پورسرخ طرفداران بسیاری دارد.پوریا پورسرخ بازیگری است که در انتخاب نقش وسواس به خرج می‌دهد. پوریا پورسرخ  از بازیگران پر استعداد کشورمان است. پوریا پورسرخ دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد. پوریا پورسرخ علاوه بر ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها در برنامه شام ایرانی شرکت و هنر آشپزی خود را نشان داد. پوریا پورسرخ بازیگر 40 ساله کشورمان.

پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان جدیدترین بازیگر جلوی دوربین سریال "نوارزرد ۲" به کارگردانی سروش محمدزاده، نویسندگی کریم لک زاده و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی رفت.

 پوریا پورسرخ بعد از کیمیا و سریال در حال ساخت برف بی صدا می‌بارد، این سومین سریالی است که با موسسه وصف صبا همکاری می کند.

​پیش از این حضور بازیگرانی همچون: بانیپال شومون، حسام محمودی ، محمود پاک نیت، پورانداخت مهیمن، حسین پاکدل ، امیر حسین صدیق، ایوب آقاخانی، آذین احرامی و. رسانه‌ای شده اند.

تاکنون ۵۰ درصد تصویربرداری این سریال که قراراست از شبکه دو سیما پخش شود، انجام شده است. گروه تولید با پایان تصویر برداری در استان‌های گیلان و البرز هم اکنون در تهران مشغول ضبط قسمت‌های "نوارزرد ۲" هستند.

عوامل اصلی فصل دوم سریال"نوارزرد" شامل: جانشین تهیه کننده:محمد حسن هندی، انتخاب بازیگر: علی شمس، مدیرتولید:سعید نظری، مدیرتصویربرداری:هادی شلالوند، مدیر صدابرداری:احسان نوبخت، طراح گریم:احسان رناسی، طراح صحنه:قاسم مربی، طراح لباس: شیرین اتفاق، مدیر برنامه ریزی:علی جودی، دستیار اول کارگردان:خسرو نصیری خواه، منشی صحنه: یاسمن چراغعلی، گروه تدارکات: محسن قره خانلو، خبات صالحی، عکاس:سحر محراب، مشاوره رسانه ای:سروناز مظاهری ،مجری طرح:موسسه فرهنگی هنری وصف صبا و...

حضور پوریا پورسرخ در «نوارزرد ۲» قطعی شد

پوریا پورسرخ متولد ساعت 4 صبح روز چهارم تیرماه 1356 در محله جردن تهران میباشد. او فرزند اول خانواده است و دو خواهر و یکبرادر کوچکتر از خود دارد که هر سه نفر انها دانشجو هستند. مادرش معلم زبان است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد.
پوریا پورسرخ بعد از اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدتی را برای کار به خارج از کشور رفت و همزمان به تحصیل هم ادامه داد. پوریا پورسرخ که دکتری فیزیولوژی گیاهی است قبل از شروع فعالیت هنری در سینما به عنوان خبرنگار در نشریات هنری و اجتماعی از جمله دنیای جوانان مشغول به کار بود و همزمان در یک شرکت تبلیغاتی در دبی نیز فعالیت می کرد.

او پس از آشنایی اتفاقی با آقای لطیفی که در یک میهمانی صورت گرفت برای بازی در مجموعه های ساخت ایشان فرار بزرگ و وفا دعوت شد. پوریا پورسرخ در سال 1385 با بازی در سریال وفا به کارگردانی محمدحسین لطیفی به عنوان چهره ای جدید مطرح شد و پس از آن این مسیر را با ایفای نقش های متنوع و متعدد دیگری ادامه داد. 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها