کد خبر: 634846
تاریخ انتشار :

رابطه متفاوت مهدی قائدی با پرسپولیسی ها+عکس

مهدی قائدی رابطه بسیار خوبی با پرسپولیسی های تیم ملی دارد.

رابطه متفاوت مهدی قائدی با پرسپولیسی ها+عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری خبر روز: مهدی قایدی ستاره چند فصل اخیر استقلال که در این فصل به لیگ امارات رفته کلاً ارتباط خوبی با بازیکنان پرسپولیس دارد و در اردوی تیم ملی هم اکثرا در کنار بازیکنان پرسپولیس دیده می‌شد.

مهدی قائدی که کلاً شخصیت خونگرمی دارد معمولاً به راحتی می‌تواند با سایرین ارتباط برقرار کند. در بین پرسپولیسی‌ها سیامک نعمتی، محمدحسین کنعانی‌زادگان و علیرضا بیرانوند از رفقای نزدیک قایدی به حساب می‌آیند و خارج از فوتبال هم مهدی قائدی با این بازیکنان رفت و آمد دارد.

​مهدی قایدی در تیم باشگاهی‌اش هم با یک پرسپولیسی یعنی احمد نوراللهی بیشتر از سایرین رفاقت دارد؛ تا این ستاره استقلالی نشان دهد جدا از کل‌کل‌های مرسوم فوتبالی، دوستان پرسپولیسی زیادی دارد.

رابطه جالب مهدی قائدی با پرسپولیسی ها+عکس

نکته جالب درخصوص مهدی قایدی این است که این بازیکن به تازگی یک دوست جدید پرسپولیسی پیدا کرده است. این رفیق جدید ستاره استقلالی کسی نیست جز میلاد سرلک. هافبک دفاعی آرام و بی‌حاشیه پرسپولیس که در چند اردوی اخیر به تیم ملی دعوت می‌شود و این روزها بیشتر از هر بازیکن دیگری کنار مهدی قایدی دیده می‌شود.

این دو به واسطه چند سال حضور در لیگ برتر با هم آشنایی داشتند ولی در این اردوی تیم ملی رابطه آن‌ها به رفاقتی صمیمی تبدیل شده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها