کد خبر: 635254
تاریخ انتشار :

قیمت پراید به ثبات رسید ؟

قیمت خودرو در بازار امروز با ثبات نسبی قیمت‌ها در بیشتر خودروهای داخلی و کاهش قیمت در تعدادی از خودروهای گروه پژو و دنا همراه بودند.

قیمت پراید به ثبات رسید ؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری نامه نیوز: قیمت پراید دوباره تغییر کرده است.طبق آخرین اخبار از بازار خودرو قیمت پراید روند روبه افزایشی داشته است.در روزهای اخیر قیمت پراید تغییرات تازه ای داشته است.این چندمین بار است که قیمت پراید از سال گذشته تاکنون روند افزایشی به خود می گیرد.آخرین خبرهای مرتبط با قیمت پراید را با ما بخوانید.

در بازار روز شنبه قیمت خودرو در بازار افزایش قیمت نداشت و در کنار کاهش قیمت تعدادی از خودروهای پژو و دنا تعداد زیادی از خودروها ثبات قیمت داشتند و افزایش و کاهشی را ثبت نکردند.

قیمت پراید ۱۱ همچنان با قیمت ۱۵۴ میلیون تومان ثبت شده است. پژو ۲۰۶ تیپ دو به ۲۴۵ میلیون تومان کاهش یافت. ۲۰۶ تیپ پنج نغییر قیمت نداشت و در نرخ ۲۹۶ میلیون تومان ثابت ماند.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۰ به قیمت ۳۳۴ میلیون تومان و پژو پارس اتوماتیک مدل ۹۹ به قیمت ۳۸۳ میلیون تومان کاهش یافت.

خودرو دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ با کاهش قیمت به ۳۲۳ میلیون تومان رسید. قیمت دنا پلاس اتوماتیک توربو مدل ۱۴۰۰ به ۴۵۸ میلیون تومان کاهش یافت.

قیمت دنا پلاس دنده‌ای ساده ۱۴۰۰ با کاهش قیمت به ۳۷۰ میلیون تومان رسید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها