کد خبر: 635315
تاریخ انتشار :

ترلان پروانه در ویلای لاکچری

ترلان پروانه تصویر زیر را در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد.

ترلان پروانه در ویلای لاکچری
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری مثلث آنلاین:  ترلان پروانه این روزها مشغول یک کار جدید سینمایی به نام «علف‌زار» است. ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد. ترلان پروانه یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد. ترلان پروانه از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. ترلان پروانه فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

ترلان پروانه بازیگر خوش چهره و شناخته شده در اینستاگرامش عکسی منشوری را از خود با استایلی مدلینگی به همراه یک سربند منتشر کرد.

ترلان پروانه در ویلایی زیبا /عکس

 

تکذیب عمل زیبایی

در گذشته برخی مدعی شده بودند که ترلان پروانه چشمانش را هم عمل زیبایی کرده تا به شکل گربه‌ای در بیاید ولی خود او این موضوع را رد می‌کند و می‌گوید: «نمیدونم چشمام اگه اینجوری هست از بچگی بوده.

دوستانی که منو از بچگی دنبال کردن عکساشم هست توی اینترنت. فکر نمیکنم بتونم از ۴ سالگی این عملو انجام بدم»

به هر حال انگار دوران تازه‌ای برای ترلان خانم شروع شده و اولین نشانه‌اش همین حضور او در فهرست زیباترین زنان جهان است. خود خانم پروانه هم اصرار دارد که در این رقابت زیبایی پیروز شود.

او لینک رأی‌گیری در این مسابقه را برای هوادارانش به اشتراک می‌گذارد و از آن‌ها می‌خواهد به زیبایی ترلان پروانه رأی دهند. به هر حال اگر او زیباترین زن جهان شود احتمالاً کمک شایانی به دیده شدنش در عرصه بازیگری خواهد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها