کد خبر: 635828
تاریخ انتشار :

سلفی وحشتناک نفیسه روشن

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون ایران عکسی از خودش در صفحه اینستاگرام منتشر کرد

سلفی وحشتناک نفیسه روشن
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری خبرروز: نفیسه روشن یکی از بازیگران سینمای ایران است. سلفی نفیسه روشن در قفس ببر و مارهای سمی خبرساز شد.نفیسه روشن بازیگر تلویزیون و سینما خبر از ازدواجش داد ،گویا این اتفاق در سفر اخیر خانم نفیسه روشن به کربلا اتفاق افتادهاست .با توجه به استوری های خانم نفیسه روشن در صفحه اینستاگرامش ، خانم نفیسه روشن یکی ار پر حاشیه ترین بازیگران ایرانی است که ماجرای طلاق و ازدواج مجددش خیلی خبرساز شده است. نفیسه روشن یکی از بازیگران پرحاشیه سینمای ایران است. بازیگر زن مشهور ایرانی سر نترس دارد، او به راحتی وارد قفس های حیوانات وحشی می شود و با آن ها عکس یادگاری و سلفی می گیرد.

از سلفی با ببر بنگال تا بازی با مارهای سمی از تفریحات نفیسه روشن است . نفیسه روشن با این عکس ها و ارتباط خوب با طرفدارانش در اینستاگرام توانسته زنان و مردان زیادی را در شبکه های مجازی به دیدن این عکس ها جذب کند.

سلفی های وحشتناک نفیسه روشن با حیوانات 

سلفی های وحشتناک بازیگر نفیسه روشن با حیوانات و مارها

 

 

سلفی های وحشتناک بازیگر نفیسه روشن با حیوانات و مارها

شروع فعالیت تلویزیونی نفیسه روشن را می توان بازی در سریال ” روزهای بیادماندنی ” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 دانست .اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در این سالها بود ، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود ، دامنه فعالیتش را گسترش داد. در پائیز سال 1382 در سریال “بچه های خیابان ” به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند .پس از آن در پائیز 1383 ، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال ” روزگار غریب ” را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید.     

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها