کد خبر: 635955
تاریخ انتشار :

گردهمایی بزرگ فعالان صنعت برق در تهران

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران از تاریخ ۷ الی ۱۰ آبان برای فعالان اقتصادی این صنعت برگزار می‌شود‌.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نمایشگاه صنعت برق ایران باحضور جمعی از شرکت‌های این حوزه به منظور اشتراک‌گذاری محصولات خود با دیگران در آبان‌ماه برگزار می‌شود. مجری این نمایشگاه راهکار تجارت مدیریت کوشا است؛ فعالان اقتصادی صنعت آب و برق می‌توانند از ۷ الی ۱۰ آبان از ساعت ۹ صبح الی ۵ بعدازظهر در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی حضور یابند.

در این رویداد ۲۵۶ شرکت، شامل ۲۴۵ شرکت داخلی و ۱۱ نماینده شرکت‌های خارجی غرفه خواهند داشت.

نماینده کشورهایی همچون چین، ایتالیا، ترکیه، کانادا، آلمان، فرانسه و ژاپن نیز در این نمایشگاه حضور به‌هم می‌رسانند. این نمایشگاه چهل هزار متر مربع است که ۱۸هزار و ۲۰۰ متر آن به فضای سرپوشیده اختصاص دارد.

کالاهای عرضه شده این نمایشگاه شامل بخش‌های روشنایی، گروه سیم و کابل، تابلوسازان، تجهیزات برقی، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق و خطوط انتقال توسط کافرمایان، مشاوران و پیمانکاران می‌شود.

از خدمات این نمایشگاه می‌توان به کتاب نمایشگاه، سالن‌های سمینار، اینترنت بی سیم، ویژه‌نامه نمایشگاه، تبلیغات محیطی، ترخیص گمرکی، طراحی و ساخت غرفه، خدمات طراحی و خدمات مسافرتی و اقامتی اشاره کرد.

هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد رقابت و انگیزه رشد میان شرکت‌کنندگان و ایجاد نشاط در این صنعت ذکر شده است. گفتنی است در این نمایشگاه عملکرد تمامی غرفه‌های نمایشگاهی ارزیابی خواهد شد و در آخر لوح تقدیر و تندیس به غرفه برتر اهدا می‌شود.

بزرگترین هدف برپایی این رویداد نیز مشارکت کلیه افرادی است که در این صنعت فعالیت دارند تا قدمی رو به‌جلو برداشته و توانمندی‌هایشان در سطح کشور و جهان انعکاس یابد.

گفتنی است بیستمین دوره این نمایشگاه دی ماه ۹۹ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

علاقمندان برای حضور و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این نمایشگاه به آدرس www.elecshow.com مراجعه کنند.

نمایشگاه-برق

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها