کد خبر: 636082
تاریخ انتشار :

تصویری متفاوت از لیندا کیانی در میان خواهر و برادرانش

لیندا کیانی تصویر زیر را در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد.

تصویری متفاوت از لیندا کیانی در میان خواهر و برادرانش
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری مثلث آنلاین: لیندا کیانی بازیگر محبوب و معروف ایرانی است که مدتی می شود از تلویزیون دور شده و تنها لیندا کیانی را در اینستاگرام میبینیم. لیندا کیانی از فعال ترین سلبریتی ها در فضای مجازی می باشد که همیشه چیزی برای انتشار دارد.

بازیگری جسور است که روزی در میان عکس های خفنش تصویری جالب منتشر کرد که مورد توجه کاربران قرار گرفت. لیندا کیانی در این تصویر همراه با خواهر و برادرانش است و ژستی که در کودکی داشته اند را حالا دوباره انجام داده اند و مقایسه ای زیبا از گذر زمان شده است.

تصویری جالب از لیندا کیانی در میان خواهر و برادرانش /عکس

لیندا کیانی در سال 1387 تا 1390 با سریال وضعیت سفیدبه کارگردانی حمید نعمت الله و به نویسندگی هادی مقدم دوست و حمید نعمت الله در شبکه سوم سیما دیده شد. داستان این سریال از این قرار است: به هنگام شروع موشک باران تهران از زمستان 1366 اعضای خانواده ای پرجمعیت که تقریباً همه با هم قهر هستند و اختلاف دارند برای دوری از حملات دشمن ساکن باغ مادرشان در روستایی واقع در حومه تهران می شوند. روستایی که مدرسه اصلی آن تبدیل به محل اسکان بخشی از اهالی جنگ زده شده است.لیندا کیانی در سال 1390 در سریال تا ثریا ساختهٔ سیروس مقدم و به تهیه کنندگی الهام غفوری در کنار بازیگرانی همچون آزیتا حاجیان و هومن سیدی در نقش دختر ثریا ایفای نقش کرد.

تا ثریا روایتگر زندگی ثریا است: پیرزنی به نام ثریا (آزیتا حاجیان) که پانزده سال پیش شوهر خود را از دست داده است، در بیمارستانی مشغول به پرستاری است. او با سرهنگ (همایون ارشادی) که یکی از بیمارها بوده است، آشنا می شود و پس از درمان او، پنهانی با یکدیگر ازدواج می کنند. او مبلغ هنگفتی را به پسر سرهنگ (مهران احمدی) قرض می دهد و قرار می شود که سود پول را نیز از او بگیرد...

مدتی شایعه شده بود لیندا کیانی با ایمان حضرتی (بازیگر) ازدواج کرده است که دلیل آن صرفا چند عکس مشترک در پشت صحنه فیلمی بود که بعدا تکذیب شد

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها