کد خبر: 636244
تاریخ انتشار :

حال و هوای پاییزی سحر ولدبیگی

سحر ولدبیگی تصویر زیر را در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد.

حال و هوای پاییزی سحر ولدبیگی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصد اقتصادی: سحر ولدبیگی هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران است. سحر ولدبیگی همسر نیما فلاح بازیگر مطرح کشور .سحر ولدبیگی دختر مسعود ولدبیگی چهره پرداز و بازیگر می باشد. بازی در سریال دختران شروع شهرت سحر ولدبیگی بود. در ادامه عکس سحر ولدبیگی با ژست عجیبش را می بینید.سحر ولدبیگی  تصویر زیر را در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد. سحر ولدبیگی با این تصویر نوشت:

 پاییز جان

مرا هر لحظه صدا بزن

مگذار یادم برود که تو هر لحظه در حال نفس کشیدنی و من غرق در روزمرگی‌هایم فراموش میکنم، دم بدهم به دمت

و شاید تو همین را از من میخواهی که یک فنجان چای را روبروی چشمهای زیبای تو بنوشم تا برایم شاهکار هنر نمایی‌ات را به نمایش بگذاری

پاییز جان

گاهی بیا، اجازه ی مرا از کلاس زندگی بگیر، تا باهم بزنیم در دل جاده‌هایی که تو با دستان خودت رنگ کرده‌ای

گاهی بیا

که زنده بودنم را، یادم نرود

 

سحر ولدبیگی

 سحر ولدبیگی در 1 خرداد 1382 با نیما فلاح همکار بازیگر خود ازدواج کرد، با گذشت نزدیک به 16 سال زندگی موفق این دو هنرمند هنوز سحر ولدبیگی و نیما فلاح فرزندی ندارند.

آشنایی این دو از سریال رستوران خانوادگی در سال 1379 زمانی که این دو همبازی بودند شروع شد و در نهایت این رابطه بعد از نامزدی سال 82 به عروسی ختم شد.

سحر ولدبیگی گفت :هر دو ما به اندازه کافی در فیلم ها و سریال ها، لباس عروس و دامادی پوشیده بودیم برای همین دیگر برایمان جذابیتی نداشت به همین دلیل بعد از مراسم عقد یک شام ساده با خانواده هایم خوردیم و بعد هم رفتیم خانمان، به همین راحتی …

هر دوی ما با یکدیگر صادق هستیم، به هم دروغ نمی گوییم و چیزی از هم پنهان نداریم، بجز صداقت از هم درک متقابل داریم و همدیگر را بخوی می فهمیم.

هر دو مای یک ویژگی خاص داریم که در هر موقعیتی باشیم صحبت کردن بزرگترین سرگرمی ماست و در کنارش کارهای دیگری هم انجام می دهیم.

مثلا، به گل و گیاهایمان می رسید، گیم کامپیوتری بازی می کنیم، آشپزی مشترک انجام می دهیم، سریال و فیلم هم میبینم و گهگاهی سفر هم می کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها