کد خبر: 636552
تاریخ انتشار :

قیمت پراید | کاهش قیمت پراید

جدیدترین قیمت پراید در بازار | قیمت پراید امروز سه شنبه 11 آبان

قیمت پراید در بازار آزاد را در ادامه خواهید خواند. در روزهای ابتدایی پاییز شاهد افزایش قیمت پراید و همچنین خودرو های داخلی هستیم.

جدیدترین قیمت پراید در بازار | قیمت پراید امروز سه شنبه 11 آبان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مه شو : قیمت پراید در بازار آزاد را در ادامه خواهید خواند. در روزهای ابتدایی پاییز شاهد افزایش قیمت پراید و همچنین خودرو های داخلی هستیم. قیمت پراید افزایش یافته است. آیا قیمت پراید در پاییز صعودی خواهد بود؟ 

قیمت پراید امروز / (۱۴۰۰/۸/۱۱)

مدل‌های مختلف پراید امروز سه‌شنبه ۱۱ آبان با ثبات قیمت روانه بازار شده‌اند و برخی از مدل‌ها نیز در حد ۲الی ۳میلیون تومان نسبت به روزهای گذشته (یکشنبه ۹آبان) تغییر قیمت داشته‌اند.

مشاهدات از بازار محصولات سایپا نشان می‌دهد که قیمت پراید SE ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ با  ۴میلیون تومان افزایش بیشتر از دیگر مدل‌های پراید تغییر قیمت به‌ثبت رسانده و امروز ۱۶۳میلیون تومان فروخته می‌شود. پراید ۱۵۱ پلاس مدل۹۹نیز  ۲میلیون تومان گران شده است و ۱۶۵میلیون تومان معامله می شود.

 

پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰، پراید ۱۱۱‌ SE مدل۹۹، پراید ۱۳۱ SE مدل۹۹ نیز یک میلیون تومان گران شد و به ترتیب ۱۶۹، ۱۵۴  و ۱۴۹  میلیون تومان خریدوفروش می شود. قیمت پراید SE ۱۵۱ نیز بدون تغییر ماند و ۱۵۴  میلیون تومان معامله شد.

 لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود

 

قیمت پراید

قیمت پراید در پاییز افزایش می یابد؟

در این روزها شاهد افزایش قیمت پراید و خودروهای داخلی هستیم. پژو پارس ۲۷۵ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد و رشد شش میلیون تومانی را تجربه کرد. پژو ۲۰۶ تیپ پنج و دنا تیپ یک نیز نسبت به معاملات روز یکشنبه هفته جاری پنج میلیون تومان قیمت بیشتری دارند. همچنین بین محصولات سایپا تیبا هاچ‌بک پلاس سه میلیون تومان گران شد و ۱۶۹ میلیون تومان قیمت خورد. قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.پژو ۲۰۷ امروز بیشترین رشد قیمت را بین محصولات داخلی بازار داشت. این خودرو با جهش ۱۰ میلیون تومانی، ۳۲۵ میلیون تومان قیمت دارد. پژو پارس شش میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ پنج و دنا پنج میلیون تومان، و سمند EF۷ دوگانه‌سوز چهار میلیون تومان از خرید و فروش‌های روز یکشنبه قیمت بیشتری دارند.

قیمت پراید ۱۳۱ معادل ۱۳۷ میلیون تومان، قیمت پراید ۱۳۲ معادل ۱۳۲ میلیون تومان، قیمت پراید ۱۵۱ معادل ۱۴۵ میلیون تومان و قیمت پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ معادل ۱۶۰ میلیون تومان گزارش شده است.

قیمت پراید صندوقدار امروز ۱۳۷ میلیون تومان فروخته می‌شود و رشد یک میلیون تومانی را تجربه می‌کند اما بیشترین افزایش قیمت بین محصولات داخلی سایپا، در تیبا هچ‌بک پلاس دیده می‌شود. امروز این محصول سه میلیون تومان گران و ۱۶۹ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد. سیتروئن نیز بین خودرو‌های مونتاژی با رشد ۱۰ میلیون تومانی، ۹۵۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

قیمت پراید

قیمت پراید در بازار

در حال حاضر اگر بخواهید پراید هاچ بک ۱۱۱ بخرید باید ۱۵۴ میلیون تومان هزینه کنید این در حالی است که تولید این خودرو متوقف شده است. پراید وانت صفر نیز با قیمت ۱۵۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. در ادامه جدیدترین قیمت پراید صفر در بازار به صورت جدول آورده شده است.

قیمت پراید در 8 مهر

پژو ۲۰۶ تیپ پنج با افزایش سه میلیون تومانی، بیشترین رشد قیمت را در بین خودرو‌های داخلی به‌ثبت رساند و در بازار ۲۸۸ میلیون تومان فروخته شد. تیبا هاچ‌بک پلاس نیز به همین اندازه کاهش قیمت پیدا کرد و ۱۶۶ میلیون تومان قیمت خورد.

خودرو‌های مونتاژی بازار نیز روز آرامی را پشت سر می‌گذارند؛ با این حال کیا سراتو مدل ۹۸ امروز ۹۴۵ میلیون تومان قیمت دارد و در مقایسه با آخرین روز کاری هفته قبل رشد ۳۰ میلیون تومانی را تجربه می‌کند. قیمت روز خودرو‌های ایران‌خودرو و سایپا را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

پژو ۲۰۶ صندوقدار، دو میلیون تومان ارزان و ۲۸۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد. سمند EF۷ سومین روز مهر، ۲۵۴ میلیون تومان‌ و پژو پارس ۲۷۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند و هر کدام رشد یک میلیون تومانی را در مقایسه با هفته قبل به‌ثبت رساندند.

قیمت پراید

قیمت پراید | فاصله‌ای ۳۰ تا ۵۰ درصدی قیمت کارخانه‌ای خودرو‌های سایپا با بازار 

قیمت کارخانه‌ای خودرو‌های سایپا با بازار فاصله‌ای ۳۰ تا ۵۰ درصدی دارد. کارشناسان صنعت خودرو معتقدند که این تفاوت قیمتی به علت عرضه کم و تقاضای بالای موجود در سطح این بازار است.

با این وجود در حال حاضر خودروی ساینا با قیمت مصوب ۹۲ میلیون و ۹۲۸ هزار تومان به مشتریان سایپا عرضه می‌شود، اما قیمت خودرو در بازار آزاد در حال حاضر به ۱۶۰ میلیون تومان رسیده است.  

همچنین تیبا و تیبا ۲ با قیمت مصوب ۸۷ میلیون و ۷۵ هزار تومان و ۹۵ میلیون و ۴۲۶ هزار تومان در بازار آزاد به ترتیب با قیمت ۱۴۸ میلیون تومان و ۱۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسند.

البته کمترین تفاوت خودرو قیمت میان شرکت سایپا و بازار متعلق به کوییک دنده‌ای است. این محصول در شرکت سایپا با قیمت ۱۳۰ میلیون و ۱۵ هزار تومان عرضه می‌شود و در بازار هم قیمت ۱۷۴ میلیون تومانی دارد.

پراید وانت که مدتی قیمت آن به حدود به حدود ۱۵۴ میلیون تومان رسیده بود، حال با ۳ میلیون تومان افت قیمت، با قیمت ۱۵۱ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. در حال حاضر ارزان‌ترین مدل پراید صفر را در بازار می‌توانید با قیمت ۱۳۲ میلیون تومان خریداری کنید. این در حالی است که قیمت پراید هاچ بک به ۱۵۶ میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودرو صفر هم برای خریداران و هم فروشندگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چه برای مشتریان خودروی صفر و چه برای خریداران و فروشندگان خودروی کارکرده.قیمت جدید و به روز خودرو می تواند در تعیین قیمت خرید و فروش بسیار مهم باشد. در واقع قیمت خودروی صفر در بازار نقش رهبری را بازی می کند و بر اساس آن ماشین های کارکرده تعیین قیمت می شوند. مخصوصا در زمینه قیمت خودرو خارجی این امر از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا قیمت خودروهای داخلی امروز علاوه بر قیمت خودرو بازار به لیست قیمت روز خودرو کارخانه هم بستگی دارد.

اما در زمینه خودرو خارجی باید از قیمت روز خودرو وارداتی اطلاع داشته باشیم. در شرایطی که واردات ممنوع است و نمایندگی های رسمی مانند گذشته فعالیت نمی کنند، تنها ملاک، قیمت خودرو در بازار است(قیمت روز خودرو).

بنابراین اطلاع از قیمت لحظه ای و بروز خودرو خودرو بسیار مهم است. در جداول بالا قیمت خودرو برای مهمترین خودروهای وارداتی و داخلی ارائه شدند.

قیمت خودرو در سال های اخیر با توجه به رویدادهای مختلف روند صعودی داشته است.از حوادث دی ماه ۹۶ تا وقایع پس از سهمیه بندی بنزین در آبان ۹۸؛ همگی موجب افزایش شدید قیمت خودرو در بازار ایران شدند.در کنار این عوامل بیرونی، یک دلیل عمده برای این افزایش قیمت نیز وجود دارد؛ عرضه نامتوازن خودرو از سوی تولیدکنندگان.عرضه ای که به مراتب پایین تر از سطح تقاضای موجود در بازار بوده است.

افزایش قیمت ها در بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته شدت بیشتری گرفته است؛ در بین خودروهای پراید مدل ۱۱۱ آن از ۱۴۰ میلیون تومان گذر کرد و امروز با افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی به قیمت ۱۴۲ میلیون تومان رسید مدل ۱۳۱ آن نیز در این مدت یک میلیون تومان دیگر گران شده است و به قیمت ۱۲۸ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای پژو نیز در ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت های شدیدی را تجربه کردند؛ پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۲۲۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۳۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ آن نیز از ۲۱۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۱۵ میلیون تومان رسیده است و پژو پارس نیز از ۲۳۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۴۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز امروز ۲۵۴ میلیون تومان قیمت دارد.

خودروهای مونتاژ پژو نیز در ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت های چشمگیری را تجربه کردند؛ خودرو پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۸ از ۸۳۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۸۵۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۲۵ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۹۱۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای دنا نیز امروز افزایش قیمت های افسارگسیخته ای را تجربه کردند؛ دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ از ۳۰۰ میلیون تومان در روز کذشته امروز به قیمت ۳۱۰ میلیون تومان رسیده است و دنا توربو پلاس دنده ای ۱۴۰۰ نیز از ۳۸۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۴۱۰ میلیون تومان رسیده است.

افزایش انتظارات تورمی در نتیجه انتشار اخبار برجام منجر به افزایش افسارگسیخته نرخ دلار در روز گذشته شد؛ دلار امروز کمی آرام گرفت و در کانال ۲۵ هزار تومانی ثابت ماند با این وجود تاثیر خود را بر بازار خودرو گذاشت و منجر به رشد افسارگسیخته قیمت ها در این بازار شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها