کد خبر: 636601
تاریخ انتشار :

سوابق هنری فرشته حسینی

سوابق هنری فرشته حسینی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری رستانیوز : فرشته حسینی از بازیگران جوان کشورمان است. فرشته حسینی اصالتی افغانستانی دارد. فرشته حسینی در سریال قورباغه در کنار نوید محمدزاده ایفای نقش کرد. فرشته حسینی چندی پیش خبر ازدواجش با نوید محمدزاده را منتشر کرد.

سونامی فیلمی با مضمون ورزشی است که داستان زندگی یک جوان تکواندوکار را روایت می‌کند که در زندگی خود با مسائلی مواجه می‌شود. در این فیلم بازیگران دیگری چون بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاع نوری، رعنا آزادی ور، محمد رضا غفاری، علیرضا استادی، امیر مهدی ژوله، ستاره پسیانی و… نقش آفرینی کرده‌اند. این فیلم برای نخستین بار در سال 1397 از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اکران شد.

در اردیبهشت ۱۴۰۰، نوید محمدزاده، هم‌بازی فرشته حسینی در قورباغه با انتشار پستی از تولدش در اینستاگرام رابطهٔ خود را اعلام کردند. این دو در تیر ۱۴۰۰ ازدواج خود را تأیید کردند.

فرشته حسینی اولین بار سال 1376 وقتی 9 ساله بود در دوره دو ساله آموزش بازیگری زیر نظر اساتیدی چون اصغر محبی ، محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور شرکت کرد.

با تئاتر مدرسه از همان دوره ابتدایی شروع کرد تا اینکه در مقطع چهارم ابتدایی در حین مخالفت خانواده با کارگردانی توانست مقام دوم استان تهران را بدست آورد.

از تئاتر موزیکال تا حرفه ای

بخاطر حساسیت خانوادم بشتر در تئاتر های موزیکال و فرم بازی می کردم سپس در تئاتر رسمی تر هم روی صحنه رفتم و در کنار تئاتر تصمیم گرفتم وارد سینما شود.

اولین بار با فیلم مستند «من یک دختر شادم» به کارگردانی سامره رضایی در سال 1394 جلوی دوربین رفت تا اینکه یکسال بعد در فیلم «رفتن» نوید محمدی بازی کرد

 فیلم «رفتن» که نازنین بیاتی و بهرنگ علوی نیز حضور داشتند نماینده کشور افغانستان در جشنواره اسکار سال 2016 بود

جایزه بهترین بازیگر زن

خانوم فرشته حسینی سال 1395 با فیلم «رفتن» که با حضور بازیگران ایرانی و افغانی ساخته شده است توانست از جشنواره بین المللی مراکش جایزه بهترین بازیگر زن را بگیرد.

فیلم‌شناسی فرشته حسینی

۱۳۹۵ رفتن فرشته

۱۳۹۷ یلدا انار

۱۳۹۷ شکستن همزمان بیست استخوان هنگامه

۱۳۹۷ سونامی ترگل

۱۳۹۸ هفت و نیم فرشته

۱۴۰۰ دسته دختران در دست ساخت 

سریال

سال عنوان نقش توضیحات منا.

۱۳۹۹–۱۳۹۸ قورباغه لیلا 

تئاترهای فرشته حسینی

خشونت علیه زنان

سینماهای من

شازده کوچولو

ماهی سیاه کوچولو

من موجودی احساساتی هستم

یک خاطره، یک مونولوگ، یک فریاد و یک نیایش

من یک سالوادورم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها