کد خبر: 636602
تاریخ انتشار :

ماجرای بازیگر شدن ریحانه پارسا

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری مثلث آنلاین: ریحانه پارسا بازیگر ایرانی که مدتی است در ترکیه بسر میبرد این روزها بسیار خبر ساز شده است.خبرها حاکی بر آن است که ریحانه پارسا در ترکیه کشته شده است البته چندی قبل خود ریحانه پارسا در لایو اینستاگرامش حرف از خودکشی زده بود.از طرف ریحانه پارسا و یا خانواده او بعد از انتشار این خبر تایید یا تکذیبی صورت نگرفته است.

خودش در این باره می‌گوید که وقتی آگهی فراخوان برای تست بازیگری در سریال پدر را دید، پیش آقای عنفا و توفیقی رفت و مورد توجه آنها قرار گرفت. او بعد از تست بازیگری از بین ۳۰۰ نفری که در آنجا حضور داشتند توانست نمره قبولی را به دست آورده و برای بازی در نقش لیلا در سریال پدر انتخاب شود.

تجربه درخشان خانوم ریحانه پارسا در سریال پدر باعث شد، پیشنهادات زیادی برای بازیگری به بشود. او می‌گوید بازی در سینما برایش جذاب است اما فعلا تصمیم دارد وارد تئاتر شود و تجربه اندوزی کند.

ازدواج ریحانه پارسا با روزبه حصاری

ریحانه پارسا تا به حال ازدواج نکره و مجرد است. اما در ابتدای سال ۹۸ او در صفحه‌ شخصی اینستگرام خود خبر دروغی از ازدواجش را منتشر کرد. وی در ۱۳ فروردین ۹۸ در ۲۱ سالگی خبر ازدواج خود با روزبه حصاری را اعلام کرد، اما کمتر از ۲۴ ساعت اعلام کردند این خبر دروغ سیزده بوده است!

ریحانه پارسا با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت: «گر هیچ نباشد، چون تو باشی… ممنون از تبریکاتون و تشکر ویژه از جواهری باران بابت طراحی زیبای حلقه‌هامون.» همچنین روزبه حصاری در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصاویری نوشت: «جان مرا جان تو را هر دو به هم دوخت قضا: مولانا. ممنونم از همه دوستانى که محفل خودمانى ما رو منور کردند و از همه دوستانى که در این ایام و تعطیلات کمتر کنارشان بودم عمیقا از اندوه جارى در کشورم غمگینم از پیغام هاى تبریک یکایک شما ممنونم و شرمسار آنان که نتوانستم در محفل کوچکمان پذیرایشان باشم عشق در زندگیتان جارى باد ارادتمند.»

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها