کد خبر: 636644
تاریخ انتشار :

تصاویر اروپایی رامانا سیاحی

عکس های جنجالی از حضور رامانا سیاحی بدل ایرانی آنجلینا جولی در کشور و پشت پرده رابطه رامانا با امیر تتلو را در سایت رصد اقتصادی ببینید و مطالعه کنید.

تصاویر اروپایی رامانا سیاحی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری رصد اقتصادی: رامانا سیاحی متولد مهر ماه سال 1364 می باشد، رامانا سیاحی متولد تهران اما در حال حاضر ساکن کانادا می باشد، رامانا سیاحی در رشته گرافیک تحصیل کرده و در زمانی که 18 سال داشته متوجه شباهت عجیب خود با آنجلینا جولی شده است. این شباهت به اندازه ای بوده که برخی در خیابان های کانادا از او می خواستند که اجازه دهد تا عکسی با رامانا سیاحی بگیرند.

رامانا سیاحی

بعد از فعالیت های رامانا سیاحی در حرفه مدلینگ صفحه اینستاگرامی او شاهد افزایش قابل توجه دنبال کنندگان بود و حتی رسانه های خارجی هم شباهت او به خانم جولی را مورد توجه قرار دادند. خانم سیاحی چندین بار به ایران سفر کرده و یک مزون آرایشی در شهر تهران دارد. او همچنین در فیلمی با نام (شاخ کرگدن) در نقش خانم آنجلینا جولی ظاهر شده است.

رامانا سیاحی

 

ازدواج و همسر رامانا سیاحی

او تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

رامانا سیاحی

 

آیا رامانا سیاحی عمل زیبایی داشته؟

او می گوید تا به حال هیچ گونه عمل جراحی روی صورت خود انجام نداده،به گزارش سایت پارس ناز اما نوع آرایش او که تاثیر زیادی بر شباهت او به خانم جولی دارد به گونه ای است که برخی احساس می کنند او به خاطر داشتن شباهت بیشتر به این سوپراستار آمریکایی عمل جراحی زیبایی انجام داده باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها