کد خبر: 637608
تاریخ انتشار :

لباس خاص نیوشا ضیغمی در دورهمی خودمانی

نیوشا ضیغمی و همسرش در جشن تولد هادی کاظمی بازیگر کمدی کشورمان حضور یافتند.

 لباس خاص نیوشا ضیغمی در دورهمی خودمانی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری مثلث آنلاین: سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که سالها در این حوزه فعالیت میکند.سحر قریشی ازدواج نکرده و خودش را پسر خانواده می داند.سحر قریشی با بازی در سریال دلنوازان بسیار معروف شد و از آن زمان به عنوان بازیگر سرشناس در بین مردم طرفدارانی زیادی پیدا کرد.سحر قریشی با بازی در فیلم به یک کارگر ساده نیازمندیم در مقابل آتیلا پسیانی ایفای نقش کرد سحر قریشی در این فیلم به عنوان همسر موقت آتیلا پسیانی بود.نیوشا ضیغمی در این جشن و دورهمی، لباس جالبی پوشیده است که از طیف رنگ‌های مختلف تشکیل شده است.

نیوشا ضیغمی در دورهمی خودمانی بازیگران لباس خاص پوشید.

برنامه «بوطیقا» در رادیو فرهنگ، امروز میزبان عوامل تولید و بازیگران فیلم سینمایی «گشت ارشاد» می‌شود.
برنامه «بوطیقا» با موضوع نقد سینما و بررسی فیلمنامه‌ها، به بررسی فیلمنامه گشت ارشاد می‌پردازد.

در این برنامه با حضور نیوشا ضیغمی (بازیگر)، علیرضا اسحاقی (منتقد) و مهدی علی میرزایی (فیلمنامه نویس) این فیلم مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

 
در برنامه «بوطیقا» به فراخور رویدادهای ادبی- فرهنگی کارشناسان مختلف و متخصص دعوت می‌شوند و بخش تحلیل گزارش‌ها و اخبار نیز بر عهده احمد خالصی است.

«گشت ارشاد» فیلمی در ژانر کمدی و اجتماعی ساخته سعید سهیلی است که در سال ۱۳۹۰ ساخته شد. حمید فرخ‌نژاد، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، جمشید هاشم‌پور، نیوشا ضیغمی و سحر قریشی در آن بازی کرده‌اند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها