کد خبر: 638150
تاریخ انتشار :

استایل جدید رعنا آزادی‌ور در جشن حافظ

تصویری از استایل شیک و ساده رعنا آزادی‌ور در جشن حافظ را در ادامه مشاهده می کنید.

استایل جدید رعنا آزادی‌ور در جشن حافظ
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری مثلث آنلاین: رعنا آزادی ور، بازیگر ایرانی سینما، تلویزیون و تئاتر، متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ در تهران است. رعنا آزادی ور در سال ۱۳۸۲، با نقش آفرینی در فیلم مارمولک به کارگردانی کمال تبریزی، نخستین تجربه خود را در زمینه بازیگری سینما کسب کرد. رعنا آزادی ور سابقه نقش آفرینی در آثاری همچون زاگرس، کارگران مشغول کارند، پارک وی، شیرین، خاک آشنا، تهران در جستجوی زیبایی، درباره الی، این سیب هم برای تو، محمد رسول الله،  داره صبح میشه، خشم و هیاهو، حریم شخصی، در وجه حامل، لونه زنبور، چهارراه استانبول،  به وقت خماری و  سونامی را در کارنامه هنری خود دارد. تصویری از استایل شیک و ساده رعنا آزادی‌ور در جشن حافظ را در ادامه مشاهده می کنید.

استایل شیک و ساده رعنا آزادی‌ور در جشن حافظ /عکس

  • بیوگرافی و زندگینامه کامل رعنا آزادی ور

  • نام :رعنا
  • نام خانوادگی :آزادی ور
  • تاریخ تولد:17 فروردین ماه 1362
  • محل تولد:تهران
  • پیشه :بازیگر

استایل شیک و ساده رعنا آزادی‌ور در جشن حافظ /عکس

(متولد 17 فروردین 1362 در تهران) بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است.وی با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، 1382) فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال 1384 موقیعت خود را در سینما تثبیت کرد.رعنا آزادی ور با بازی در فیلم پارک وی (فریدون جیرانی، 1385) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد. او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج های جوان فیلم را بازی می کند که در داستان سه روزه سفر این زوج ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت های داستان با اتفاقات روبرو می شود.

رعنا آزادی ور بازیگر جوان سینما فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم مارمولک کمال تبریزی در سال 82 آغاز کرد او در این فیلم نقش دختری رو داشت که در طی مسیر به همراه مادرش داخل کوپه رضا مارمولک در قطار بود و دیالوگ هایی که در این بین برقرار شد پس از گذشت سال ها هنوز ماندگار است .وی به شدت گزیده کار و محتاط است است و در انتخاب نقش ها دقت کافی را انجام می دهد او در جشنواره فیلم فجر 93 با سه “فیلم خانه دختر”، “داره صبح میشه” و “این سیب هم برای تو “حضور موفقی داشت که در فیلم خانه ی دختر نقش دختری را ایفا می کند که به دلیل سوظن خانواده نامزدش به دوشیزه بودن او مسیر زندگی اش عوض می شود. وی در جشنواره فیلم فجر 94 هم با فیلم خشم و هیاهو چهارمین تجربه کارگردانی هومن سیدی حاضر خواهد شد.

بابک اسکندری گریمور سینما عکسی از تست گریم جنجالی و ترسناک از رعنا آزادی ور در فیلم سینمایی که کارگردان آن هومن سیدی می باشد منتشر نمود.

رعنا آزادی ور بازیگر سینما و تلویزیون با بازی در فیلم مارمولک فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال 1384 موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد. وی در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج های جوان فیلم را بازی می کند که در داستان سه روزه سفر این زوج ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت های داستان با اتفاقات روبرو می شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها