کد خبر: 642182
تاریخ انتشار :

تبریک تولد ملیکا شریفی نیا به همسر اول پدرش

ملیکا شریفی نیا به بهانه تولد مادرش آزیتا حاجیان پستی برایش در صفحه اسنستالگرام منتشر کرده است که نظر مخاطبان را جلب کرده است.

تبریک تولد ملیکا شریفی نیا به همسر اول پدرش
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
 

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ملیکا شریفی نیا بازیگر دلدادگان در برنامه دورهمی مهران مدیری برای اولین بار از ازدواج نافرجام خود در جوانی و همچنین ماجرای کاهش وزن خود صحبت کرده است.ملیکا شریفی نیا به همراه همه اعضا خانواده اش در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت می کند .ملیکا شریفی نیا به اندازه خواهرش شناخته شده نیست.ملیکا شریفی نیا یکبار ازدواج کرده و جدا شده است.

ملیکا شریفی نیا

 

بیوگرافی ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا بازیگر جوان و البته شناخته شده کشورمان است. ملیکا شریفی نیا در خانواده‌ای هنری به دنیا آمده است و علاوه بر خودش، مادر و پدر و خواهرش هم از جمله بازیگران معروف ایرانی هستند. ملیکا شریفی نیا متأهل است و ماننده سایر بازیگران چندان پرکار نیست. ملیکا شریفی نیا طرفداران بسیاری دارد. ملیکا شریفی نیا متولد 21 آبان 1365 در تهران بازیگر ایرانی است.او فرزند آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا بازیگران سینما و تلویزیون و خواهر مهراوه شریفی نیا می باشد. محمدرضا شریفی نیا پدر ملیکا متولد 25 خرداد ماه 1334 در خاتون آباد از روستاهای نزدیک خوراسگان در اصفهان بازیگر سینما و تلویزیون است. آزیتا حاجیان مادر ملیکا متولد 21 دی 1336، تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. حاجیان لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیکِ دانشگاه هنر است.

ملیکا شریفی نیا

 
 

ازدواج و طلاق ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا خیلی زود ازدواج کرد و به جرگه متاهلین پیوست. او بر خلاف خواهر بزرگ تر خود مهراوه شریفی‌ نیا خیلی زود عاشق شد و زمانی که حدود ۲۱ سال سن داشت، یعنی در ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۶ با امیر رضا طلاچیان ازدواج کرد و از هم جدا شده اند.ملیکا شریفی نیا که مهمان برنامه دورهمی بود، گفت: از بچگی ازدواج را دوست داشتم و این کار را انجام دادم، ولی نتیجه‌ ای که می خواستم حاصل نشد

 

سوابق هنری ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا علاوه بر بازیگری، هنرآموختهٔ رشتهٔ گرافیک بوده و در زمینه های گرافیک، عکاسی، تصویرسازی کتاب و ساخت آثار حجمی بطور جدی فعالیت می کند.او بازی در سینما را از سال 1371 با فیلمی به نام «اوینار» به کارگردانی «شهرام اسدی» شروع کرد.  او در فیلم ها و سریال های مختلفی نقش آفرینی کرد اما با ایفای نقش "دریا" در سریال "شمس العماره" به کارگردانی سامان مقدم به موفقیت رسید. او برای اولین بار در مجموعه آشپزباشی با خواهر بزرگش مهراوه شریفی نیا هم بازی شد.ملیکا شریفی نیا در سی و دومین دوره از جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم اشباح به کارگردانی فریدون جیرانی دیپلم افتخار گرفت.

ملیکا شریفی نیا

 

او در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون مهتاب کرامتی، پیمان معادی، حسن معجونی، مهدی سلطانی ایفای نقش کرد. در خلاصه فیلم اشباح آمده است:«تیمسار سلیمانی که درگیر مسائل حاد زندگی است با همسر خود دچار مشکلات عجیبی می شود. سارا در کشاکش زندگی پرتلاطم با تیمسار به فکر رهانیدن خود از زندگی است و در تقابل عشق و عقل که در قاموس مقررات جاری او نمی گنجد. دایی بابا وکیل خانواده در تلاش برای آرام کردن اوضاع است. از سوی دیگر معمار برای اهداف خود شرایط سختی را برای تاجی خانم و دخترش به وجود آورده است. مازیار نیز پس از آمدن به ایران درام های تازه ای را رقم می زند و اهالی خانواده چون شبح های سرگردان به دنبال خلوت های زندگی خود می گردند.

ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا بازیگر جوان کشورمان معتقد است که زندگی معجزه خداست و باید زندگی کرد. وی دختر آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا می باشد و مانند خواهرش در عرصه بازیگری فعالیت دارد اما خواهر بزرگتر وی مهراوه از لحاظ بازیگری از وی باتجربه تر می باشد. پدر و مادر وی سالهاست که جدا شده اند و خانم بازیگر نیز بعد از طلاق به تنهایی زندگی می کند. در ادامه به بهانه حضور وی در برنامه دورهمی درباره زندگی ملیکا شریفی نیا در پرشین وی بیشتر بدانید.ملیکا تاکنون موفق به دریافت جوایز جشنواره نیز بوده و به عنوان نقش مکمل زن برای بازی در فیلم اشباح دیپلم افتخار کسب کرده است. شریفی نیا کارنامه هنری پرباری دارد و به همراه خواهرش یکی از پرکارترین بازیگران سینما و تلویزیون هستند.

 

 ملیکا شریفی نیا و پدرش

از آثار او می توان به خرگیوش، عشق نیکان خواب‌ زده‌ها ، دایره زنگی ، مهمان مامان ،میکس ابر و آفتاب ، آرایش مرگ ، اشک و لبخند ،دایان باخ، ….. و در سریال هایی چون حالت خاص، خانهٔ اجاره‌ای ، خروس، نون و آشپزباشی، شمس‌ العماره ، داستان‌ های نوروز ، دلدادگان و تازه ترین کار وی مجموعه طنز کتونی زرنگی می باشد.

ملیکا شریفی نیا

 

دلنوشته زیبای ملیکا شریفی نیا برای تولد خواهرش

 اینستاگرام در ۲۹ فرودین ۹۹ : رعد و‌ برق از جا بلندم می‌کنه … می‌رم توی بالکن بارون همه جا رو برق انداخته …. لبخند می‌ زنم …. صدای خنده‌هاش توی گوشم پیچیده ….لبخندم پهن‌تر می‌شه  ….منتظر بارون تولدش بودم اصلا مگه می‌شد روز تولد دختر فروردین ….بارون نیاد؟ ….لبخندم بند نمیاد ….

با خودم می‌گم ….خدا همیشه حواسش هست ….خدا حواسش به بارون‌ های مهم هست …..خدا  ….اون‌قدر حواسش هست …..که چنین فرشته‌ای رو آفریده …..و اجازه داده که من خواهرش باشم ….حتی اون‌قدر حواسش هست ….که دقت کرده فرشته‌ی مورد نظر …..فروردینی باشه …..تا من از هر آدم دیگه‌ای بی نیاز باشم ….آخه می‌دونین که فروردینی‌ها …..یک نفر حساب نمی‌شن ….هر کدوم‌شون یک لشکر آدمن !

 

ملیکا شریفی نیا

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها