کد خبر: 660349
تاریخ انتشار :

خرید گردنبند زنانه و مردانه شیک و خاص در نوا استایل

خرید گردنبند زنانه و مردانه شیک و خاص در نوا استایل
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گردنبند از جمله زیورآلات اکسسوری‌های پر کاربرد در بین مردم می‌باشد. برای داشتن استایلی زیبا و مورد پسند شما نیاز به اکسسوری‌های خاص و یونیک دارید تا با استفاده از آن‌ها بتوانید استایل خود را ارتقا داده و خاص باشید. یکی از وسایل و اکسسوری‌هایی که در تیپ و استایل شما بسیار تاثیر گذار است، گردنبند می‌باشد. شما با انتخاب درست این اکسسوری، می توانید انقلابی در استایل خود ایجاد کنید و جذابیت بیشتری کسب کنید.

همچنین گردنبند، یکی از اکسسوری‌های مناسب برای هدیه دادن می‌باشد. شما می‌توانید با توجه به سلیقه فردی که می‌خواهید برای آن کادو تهیه کنید، گردنبندی زیبا و به یاد ماندنی تهیه و به او هدیه بدهید. به طور کلی زیورآلات همیشه به عنوان یک کادو مناسب برای همه و مخصوصا نوجوان و جوانان می‌باشد. یکی از انواع گردنبند، گردنبند کارتیر می‌باشد که بسیار جذاب و مناسب بانوان و آقایان می‌باشد.

فاکتورهای خرید گردنبند مناسب

برای خرید گردنبند مناسب خود باید به چند نکته توجه داشته باشید تا در انتها از خرید خود کمال رضایت را داشته باشید. یکی از این فاکتورها انتخاب مناسب سایز گردنبند می‌باشد. شما با انتخاب سایز گردنبند مناسب خود می‌توانید استایل مجذوب کننده‌ای برای خود بسازید. توجه کنید که انتخاب گردنبند مناسب با بدن شما یکی از مهم‌ترین فاکتورها در زیبایی شما به شمار می‌آید. اگر شما دارای گردنی کشیده و بلند هستید، می‌توانید با استفاده از گردنبندهای کوتاه‌تر به زیبایی و جذابیت خود اضافه کنید. توجه کنید که در انتخاب گردنبند مناسب خود، قد شما بسیار تاثیر گذار می‌باشد. اگر شما دارای قدی بالای 175 سانتی متر می‌باشید، بهتر است که از گردنبندهای کوتاه بیشتر استفاده کنید و گردنبندهایی با سایزهای حدودا 45 سانتی متر تهیه کنید که جلوه و جذابیت بیشتر داشته باشد و در استایل شما تاثیر مثبت بیشتری بگذارد.

یکی دیگر از فاکتورهای خرید گردنبند مناسب برای خود، جنسیت شما می‌باشد. امروز برای گردنبندهایی در سبک‌های فانتزی تولید می‌شوند نمی‌توان جنسیت خاصی را مورد نظر قرار داد. بیشتر مدل های گردنبندهای فانتزی به گونه‌ای انتخاب و ساخته می‌شوند که فاقد جنسیت می‌باشند و شما در هر جنسیتی که باشید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و استایل خود را ارتقا دهید. به صورت کلی می‌توانیم بگوییم که مدل‌هایی که در آن‌ها نگین و یا سنگ‌های شفاف به کار برده شده است، بیشتر حالت‌های زنانه دارند و بیشتر بانوان از این مدل گردنبندها استفاده می‌کنند.

تقسیم بندی گردنبندها بر اساس سایز آن‌ها

گردنبند-استیل-کارتیر-مردانه-نقره-ای

برای انجام دسته بندی برای گردنبدهای مردانه و زنانه می‌توان آن‌ها را به صورت زیر دسته بندی کرد:

گردنبند‌های 33 سانتی متری الی 38 سانتی متری که به آن‌ها طوق می‌گویند و شکل ظاهری این نوع از گردنبند به این گونه است که به دور گردن می‌چسبد، گردنبندهای 38 سانتی متری الی 43 سانتی متری که به آن‌ها چاکر می‌گویند و شکل ظاهری این نوع از گردنبند به این گونه است که تا ابتدا گردن می‌آیند، گردنبندهای 43 سانتی متری الی 48 سانتی متری که به آن‌ها شاهزاده می‌گویند و شکل ظاهری این نوع از گردنبند به این گونه است که بر روی ترقوه می‌آید، گردنبندهای 51 سانتی متری الی 61 سانتی متری که به آن‌ها ماتیک می‌گویند و شکل ظاهری این نوع از گردنبند به این گونه است که بین ترقوه و سینه قرار می‌گیرد، گردنبندهای 71 سانتی متری الی 94 سانتی متری که به آن‌ها اپرا می‌گویند و شکل ظاهری این نوع از گردنبند به این گونه است که از بالای سینه تا چند سانتی متر پایین تر از آن می‌آید و همچنین گردنبند ریسمان که سایز آن بین 94 سانتی متر و 152 انتی متر می‌باشد.

در تقسیم بندی گردنبندها دو نوع ماتیک و چاکر از پر استفاده تربن گرنبندهای امروزه می‌باشد و افراد بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کنند.

گردنبند کارتیر

کارتیر در اصل یک برند جهانی می‌باشد که دارای سبک و متد خاصی برای زیورآلات خود می‌باشد. این کمپانی یکی از مطرح ترین برندهای تولید اکسسوری و زیورآلات در دنیا می‌باشد که شهرت جهانی دارد و در بین همه محصولات تولیدی این برند، دستبندها و گردنبندهای این برند دارای شهرت جهانی هستند و حتی از این سبک اکسسوری‌ها در ایران نیز یافت می‌شود. این اکسسوری که عضوی از پرطرفدارترین اکسسوری‌ها می‎باشد، سادگی و زیبایی منحصر به فردی را دارد که موجب ارتقا و جذابیت بیشتر استایل شما خواهد شد.

در این مدل گردنبند شما پلاک و زنجیر جدایی ندارید و تنها چیزی که مشاهده می‌کنید نوعی بافت منسجم است که به یکدیگر متصل هستند و دور گردن قرار خواهند گرفت. در این سبک از گردنبند، ضخامت مناسب گردنبند مسبب این است که شما دیگر نیازی به پلاک برای این گردنبند ندارید. شما می‌توانید با اضافه کردن یک گردنبند کارتیر به استایل خود، تغیر چشم گیری در تیپ و استایل خود به وجود بیاورید. برای تهیه گردنبند کارتیر مردانه و زنان می‌توانید این محصول را از سایت‌های معتبر فروش آنلاین زیورآلات تهیه کنید. توجه داشته باشید که در این نوع از گردنبند جنس گردنبند بسیار مهم می‌باشد. اگر گردنبندی که تهیه می کنید فیک بوده و جنس ضعیفی داشته باشد پس از مدت زمان کوتاه دچار زنگ زدگی خواهد شد و شما دیگر نمی‌توانید از آن استفاده کنید. توجه کنید که اگر پوست بدن شما حساس می‌باشد، قبل از خرید گردنبند باید از ضد حساسیت بودن و اصل بودن جنس آن اطمینان حاصل فرمایید.

به همان صورت که گفته شد گردنبند کارتیر در اصل یک مدل از گردنبندها نمی‌باشد بلکه کارتیر نام برندی است که محصولات خاص و ساده‌ای را طراحی و به بازار جهانی عرضه کرده است. یکی از مدل‌های گردنبندی که این برند عرضه کرده‌ است به دلیل محبوبیت و شهرت جهانی‌اش به نام این برند شناخته می‌شود که به آن گردنبند کارتیر می‌گویند. این گردنبند شکلی به حالت بافت زنجیرهای به هم تنیده می‌باشد که حس همبستگی و استحکام را به افراد منتقل می‌کند. از جمله آپشن‌هایی که به زیبایی این گردنبندها اضافه میک‌ند، سادگی آن‌ها می‌باشد. این گردنبندها بدون داشتن پلاک و با داشتن سایز مناسب یک هدیه خوب برای دوستان شما و همچنین یک اکسسوری خاص برای جذاب تر کردن استایل شما می‌باشد.

گردنبند-استیل-کارتیر-مردانه-نقره-ای

سخن آخر

گردبند یکی از اکسسوری‌های مهم و ضروری در تیپ و استایل شما می‌باشد. شما با استفاده از گردنبند کارتیر می‌توانید استایل خود را به صورت چشم گیری ارتقا دهید و همه چشم ها را مجذوب خود کنید. یکی از سایت‌های معروف و معتبر برای تهیه گردنبند کارتیر مردانه و زنانه، سایت نوا استیل می‌باشد که این گردنبند را با بهترین قیمت و کیفیت به مشتریان خود عرضه می‌کند. شما در هنگام خرید از سایت نوا استیل می‌توانید با خیال راحت از اصالت و زیبایی کالا، عکس‌های محصول را قبل از خرید کالا بررس کنید و در صورت پسند به راحتی این محصول را سفارش دهید. سایت نوا استیل در زمینه جواهرات و زیورآلات نوین و بروز فعالیت دارد و بستری را برای مشتریان خود به وجود آورده است که با استاده از آن می‌توانید به آسانی و با خیال راحت محصول مورد نظر خود را از بین محصولات متنوع این فروشگاه انتخاب و تهیه کنید. برای خرید جواهرات و زیورآلات خاص و یونیک کافی است به سایت نوا استیل سر بزنید و با استفاده از تنوع زیاد این سایت محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. نوا استیل یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین سایت‌های خرید آنلاین می‌باشد که با جذب رضایت مشتریان خود توانسته است، لبخند را به مشتریان خود هدیه دهد. 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها