کد خبر: 660350
تاریخ انتشار :

کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور کم چطور ممکنه؟

کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور کم چطور ممکنه؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دغدغه اصلی خیلی از افرادی که قصد کسب درآمد از اینستاگرام را دارند این است که با فالوورهای کمی که پیج مان دارد چطور به درآمد خوب از اینستاگرام برسیم؟ اولین موضوعی که باید بدانید این است که اگر نتوانید با تعداد فالوورهای کم در اینستاگرام به درآمد خوب برسید بیشتر کردن فالوورهای پیج تان هیچ کمکی به افزایش درآمدتان نمی کند!

اینکه چطور با فالوور کم از اینستاگرام کسب درآمد داشته باشیم موضوع اصلی این مقاله است اما قبل از هر چیز باید بدانید با تعداد فالوور کم هم می توانید به درآمد خوب از اینستاگرام برسید. خیلی از افراد در تله جذب فالوور برای پیج شان گیر می کنند و مدام به راه های جدید افزایش فالوور اینستاگرام فکر می کنند در صورتی که مشکل از جای دیگریست. در قدم اول اگر قصد دارید از اینستاگرام به درآمد بالا برسید باید عاشق فالوورهای خود باشید و کاری کنید که آن ها هم عاشق شما شوند.

اما چطور از اینستاگرام با فالوور کم کسب درآمد کنیم؟ چندتا نکته مهم وجود دارد که اگر رعایت شان کنید قطعا با هر تعداد فالووری که الان دارید می توانید از اینستاگرام به درآمد خوب برسید. با ما همراه باشید تا شما را با ترفندهای کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور کم آشنا کنیم.

فالوور کم؛ کابوس پیج های اینستاگرامی تازه تاسیس!

یکی از اساتید اینستاگرام همیشه این جلمه را می گفت: "اگر نتونی به همین تعداد از فالوورهای فعلی پیجت بفروشی قطعا اگر فالوورات زیاد بشن هم نمی تونی فروش خوبی رو تجربه کنید."

حالا این قضیه، داستان این روزهای پیج های اینستاگرامی کم فالوور است. خیلی از افرادی که به تازگی بیزینس خود را در اینستاگرام شروع کرده اند و فالوور کمی دارند فکر و ذکرشان این است که فالوورهای پیج شان را زیاد کنند. برای این که فالوورهای پیج شان را زیاد کنند هم دست به هر کاری هم می زنند اما غافل از اینکه بالا بردن تعداد فالوورهای پیج شان هیچ سودی برای شان ندارد چون اصلا کسب درآمد از اینستاگرام را بلد نیستند!

یک داستان عجیب اما کاملا واقعی!

واقعا فکر می کنید با فالوور کم نمی توانید از اینستاگرام کسب درآمد کنید؟ اگر طرز فکرتان این است داستان پگاه که 765 تا فالوور به درآمد ماهانه 12 میلیون تومن رسید را گوش کنید... پگاه یکی از مشتریان ما بود که کارش کاشت ناخن بود. توی پیجش هم آموزش در مورد مراقبت های ناخن و کاشت ناخن میذاشت. اول که شروع کرد 20 30 تا فالوور داشت که اونم دوستاش بودن. بعد از 2 ماه یکم فالووراش بیشتر شد. پگاه هر روز پست نمیذاشت اما همیشه استوری هاش فعال بود. حس خوب رو به فالووراش منتقل می کرد و یه طوری شده بود که فالووراش عاشقش شده بودن. تا اینکه یه روز یه مینی دوره آموزشی در مورد کاشت ناخن توی پیجش گذاشت و اطلاع رسانی هم کرد. قیمت دوره اش هم 220 تومن بود زیاد گرون هم نبود. شاید باورتون نشه اما توی همون ماه اول (یعنی 3 ماه بعد از شروع کار تو پیجش) 55 نفر آموزشش رو خریدن و به درآمد 12 میلیون تومنی رسید. فقط با 765 تا دونه فالوور! تازه نرخ تبدیلش توی ماه اول خیلی کم بود. ماه های بعد به مرور زیاد شد و الان با حدود 7 هزار فالوور درآمد ماهانه اش حدود 40 میلیون تومان است.

نکات مهم برای کسب درآمد از اینستاگرام با فالوورهای کم

خب می رسیم به اینکه چطور از اینستاگرام با تعداد فالوورهای کم کسب درآمد خوب داشته باشیم؟ قبل از هر چیز باید بدانید که شما همواره نیاز به فالوور دارید و خیلی خوبه که مدام از روش های افزایش فالوور اینستاگرام استفاده می کنید اما در اینجا هدف ما این است که با همین فالوورهای فعلی در پیج مان درآمد بالا داشته باشیم. حالا بریم سر اصل مطلب:

نکات مهم کسب درآمد از اینستا با فالوور کم

عاشق فالوورهای پیج تان باشید

اولین نکته که باید خود درکش کنید این است که با تمام وجود باید عاشق فالوورهای پیج تان باشید. فالوورهای شما هستند که قراره به شما کمک کنند تا پولدار شوید. پس باید حس خوبی نسبت به آن ها داشته باشید. همیشه برای تولید محتوا برای آن ها باید وقت بگذارید و از روی بی حوصلگی هیچ وقت تولید محتوا نکنید! نکته مهم این است که اگر فالوورهاتون عاشق شما بشوند خیلی راحت تر به حرف شما گوش می کنند و پیشنهادات شما را قبول می کنند.

هر روز تولید محتوا کنید

منظور از اینکه هر روز تولید محتوا کنید این نیست که هر روز پست بذارید! اصلا منظورمان این نیست. ما می دانیم که هر روز پست گذاشتن برای یکسری از حوزه های کاری سخت و نشدنی است اما می توانید هر روز چندتا استوری بذارید. استوری گذاشتن یکی از بهترین روش ها برای همیشه در معرض دید بودن است. سعی کنید هر طور که شده در معرض دید مخاطبان تان باشید تا شما را فراموش نکنند. در اینستاگرام باید طوری رفتار کنید که از یاد نروید!

یک پیشنهاد جذاب آماده کنید

اگر قصد دارید از اینستاگرام کسب درآمد داشته باشید باید محصول یا خدمتی ارائه کنید، فرقی نمی کند محصول فیزیکی باشد یا مجازی، در هر صورتی باید چیزی برای ارائه دادن داشته باشید که در قبالش از مردم پول بگیرید. حالا وقت این است که پیشنهاد جذاب و رد نشدنی خود را بدهید. یه تخفیف خوب کار ساز است. حالا دیگه فالوورهای تان به شما نه نمی گویند و قطعا جواب شان مثبت خواهد بود. چون در این مدت دنبال رو شما بوده اند و همیشه محتوای پیج تان را دنبال کرده اند. مطمئن باشید اگر پیشنهاد جذابی بدهید تعداد زیادی از دنبال کنندگان تان به شما جواب مثبت می دهند.

برای بیشتر کردن فالوورهای پیج مان چه کار کنیم؟

راه های سریع افزایش فالوور اینستاگرام

دو راه اصلی برای سرعت بخشیدن به افزایش فالوور در پیج تان وجود دارد اولیش این است که از ربات اینستاگرام افزایش فالوور استفاده کنید و دومیش خرید فالوور اینستاگرام است. اگر راه اول را انتخاب کنید سرعت جذب فالوورتان کم است اما فالوورهایی که جذب می کنید قطعا هدفمند خواهد بود. چون اگر پیج تان را به ربات اینستاگرام متصل کنید با فعالیت های تعاملی کاری می کند که افرادی به پیج تان جذب شوند که واقعا علاقه مند به کسب و کارتان هستند.

اگر راه دوم راه انتخاب کنید به سرعت فالوورهای پیج تان افزایش پیدا می کنند اما واقعی و هدفمند نیستند! خرید فالوور اینستاگرام بیشتر به درد افرادی می خورد که دوست دارند فالوورهای پیج شان بالا برود و چندان به فکر کسب درآمد بالا از اینستاگرام نیستند!

جمع بندی و خلاصه

حالا دیگه فهمیدید با فالوور کم هم چطور می تونید از اینستاگرام کسب درآمد داشته باشید. اگر واقعا به فکر کسب درآمد از اینستاگرام هستید تمرکز خود را از جذب فالوور بیشتر روی جذب و علاقه مند کردن فالوورهای فعلی پیج تان قرار دهید. چون همانطور که متوجه شدید بالا بردن فالوورهای پیج تان کار سختی نیست و در مدت زمان کم هم اتفاق می افتد اما اینکه چطور ازشان کسب درآمد کنید مسئله مهمی است که مشکل خیلی از شما هاست. امیدواریم این مقاله هم برای شما مفید بوده باشد. اگر سوال یا مشکلی در این خصوص داشتید از تیم پشتیبانی ما بپرسید در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها