کد خبر: 660532
تاریخ انتشار :

تولید چوب ترمووود برای تراس آلاچیق پرگولا

تولید چوب ترمووود برای تراس آلاچیق پرگولا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تولید چوب ترمووود ایرانی با درجه کیفیت A برای آلاچیق برای تراس و روف گاردن لیست قیمت ترمووود

گونه های چوبی تولید چوب ترمووود برای تراس آلاچیق پرگولا

چوب گونه های مختلف از نظر چگالی، استحکام، مقاومت در برابر پوسیدگی متفاوت است. اگر هنگام انتخاب تخته کف، نوع اتاق و نوع کفپوش را در نظر بگیرید، چنین پوششی برای سالهای زیادی دوام خواهد داشت.

برای کارهای خشن معمولاً از تخته های کاج بدون لبه استفاده می شود ، آنها ارزان هستند ، اما به دلیل کیفیت پایین برای تکمیل پوشش مناسب نیستند. این کفپوش برای کفپوش کاشی یا لمینت مناسب است.

برای حمام، تخته های ساخته شده از کاج اروپایی، آسپن، لیندن مناسب هستند. نوسانات دما و رطوبت بالا را به خوبی تحمل می کنند. برای دوام چنین کفی، مواد را با محافظت در برابر آتش از قبل درمان کنید.

ضخامت تولید چوب ترمووود برای تراس آلاچیق پرگولا

این پارامتر به نوع چوب (کف چوب نرم سریعتر فرسوده می شود)، پله بین لگ ها (هر چه پله بزرگتر باشد، تخته ضخیم تر) هنگام چیدمان کفپوش و همچنین به عرض تخته بستگی دارد.

واضح است که در اتاق هایی با ترافیک زیاد، مطلوب است که تخته هایی با ضخامت بیشتر قرار دهید. 

حداقل ضخامت (ایمن در حین کار) تخته 20 میلی متر است. ضخامت توصیه شده یک تخته برای یک طبقه در اتاق نشیمن 35-40 میلی متر است.

ابعاد

عرض تخته به هیچ وجه بر گام بین تاخیرها تأثیر نمی گذارد، بنابراین می تواند هر کدام باشد. با این حال، در حمام یا سونا، توصیه می شود از تخته های باریک استفاده کنید. اما فقط در صورتی از تخته پهن استفاده کنید که خوب خشک شده باشد. عرض و ضخامت تخته را در انتها اندازه گیری کنید، نشانگرها را در تمام طول تخته بررسی کنید.

طول تخته معمولاً در محدوده 2-6 متر است. بر اساس مساحت اتاق، به گونه ای انتخاب می شود که تا حد امکان اتصالات و ضایعات کمتری وجود داشته باشد.

آلاچیق چوبی

تخته تراس: 10 ایده کاربردی

بسیاری به این واقعیت عادت دارند که عرشه عمدتاً برای چیدمان تراس ها و عرشه ها استفاده می شود. طراحی و اجرا تراس تولید چوب ترمووود برای تراس آلاچیق پرگولا در این مقاله در مورد تمام روش هایی که در مورد استفاده از تخته دکینگ ساخته شده از چوب طبیعی می دانیم صحبت خواهیم کرد.

مزایای تخته تراس:

  • قیمت مناسب؛
  • نصب و نگهداری ساده؛
  • مقاومت در برابر رطوبت؛
  • از قالب، قارچ و حشرات مضر نمی ترسید.
  • مقاومت در برابر سایش؛
  • مقاوم در برابر آتش و درجه حرارت شدید؛
  • انتخاب گسترده ای از رنگ ها و بافت ها؛
  • دوام

نمونه تخته تراس

تخته تراس یک متریال جهانی مدرن است که به طور گسترده در کشور، در چیدمان حمام و سونا، بالکن و لجیا، لنگرگاه و اسکله استفاده می شود. تولید چوب ترمووود برای تراس آلاچیق پرگولا ما 10 ایده ارائه خواهیم داد که کجا و چگونه می توانید از تخته دکینگ استفاده کنید. و اگر تصمیم به اجرای آنها دارید، به توصیه هایی برای نصب تخته دکینگ نیاز خواهید داشت.

چوب ترمو

آلاچیق و پرگولا با چوب ترمو

آلاچیق های چوبی یک اتحاد واقعی با طبیعت و فرصتی برای ایجاد یک مکان ویژه برای استراحت در یک خانه مجاور، کلبه تابستانی یا چمنزار در نزدیکی کلبه است. این ساختمان‌ها جایگزینی برای ساختمان‌های آجری عظیم و گران‌تر هستند، اما به شما امکان می‌دهند ویژگی‌های عملکردی و ظاهر دیدنی آن را ذخیره کنید.

آلاچیق چوبی با باربیکیو به محبوب ترین مکان برای استراحت تمام خانواده شما تبدیل خواهد شد. تولید چوب ترمووود برای تراس آلاچیق پرگولا نسل جوان آن را به عنوان یک مکان مورد علاقه برای تفریح ​​و بازی های فعال ترجیح می دهد، جوانان بیش از یک بار مهمانی های خود را در آنجا برگزار می کنند و نسل بزرگتر خانواده خود را با لذت های آشپزی و غذاهای پخته شده روی آتش باز روی کباب یا فر خوشحال می کنند. ، روی کباب پز یا کباب پز.

ویژگی های اصلی درختچه های چوبی:

1. ظاهری دیدنی که با هر طراحی منظر و ویژگی های طراحی سایت هماهنگ است.

2. وزن مخصوص کوچک سازه در بسیاری از موارد مستلزم ساخت فونداسیون جدی نیست.

3. کارایی در ساخت سازه، توانایی تجهیز یا بازیابی سریع عناصر آسیب دیده در آلاچیق.

4. مواد طبیعی - چوب، عمر طولانی ساختار و استحکام تمام عناصر آن را تضمین می کند.

5. ایمنی محیطی مواد مورد استفاده در فرآیند ساخت و ساز به دلیل انتخاب چوب طبیعی است.

6. ادغام متفکرانه عناصر اجاق گاز، و همچنین وجود یک کانتر با سینک، به طور قابل توجهی دامنه آلاچیق را گسترش می دهد.

7. سودآوری که به دلیل انتخاب چوب طبیعی به عنوان مصالح اصلی ساختمان است. این ارزان ترین گزینه نیست، اما در مقایسه با ساخت و ساز سرمایه از آجر - چوب نسبت به طرف کوچکتر مطلوب است.

شرکت ما طیف گسترده ای از طرح های آلاچیق چوبی را ارائه می دهد که می توانیم برای شما طراحی و بسازیم. عکس پروژه ها به شما این امکان را می دهد که از نظر ظاهر، محتوای داخلی، ویژگی های نصب و ویژگی های عملیات، مناسب ترین مورد را انتخاب کنید و مشاوره حرفه ای از متخصصان بسته به توانایی های مالی و نیاز مشتری، مناسب ترین مورد را دقیقاً تعیین می کند.

پرگولا

چگونه یک آلاچیق چوبی را انتخاب و سفارش دهیم؟

هنگام انتخاب طرح آلاچیق، باید تصمیم بگیرید که کدام عناصر برای پخت و پز را می خواهید در ساختار نهایی ببینید. تولید چوب ترمووود برای تراس آلاچیق پرگولا ویژگی فنی پروژه، طراحی آن و ابعاد ساختمان به این بستگی دارد و یک سایت ساختمانی نیز باید در قلمرو تعیین شده برای ساخت و ساز انتخاب شود.

بخش هایی از ساختار خانه های چوبی که اساس خانه هستند و برای حمل بار قدرت طراحی شده اند، نیاز به رویکرد ویژه ای برای حفاظت دارند. از جمله این عناصر می‌توان به سیستم‌های سقف و خرپا، طبقات زیرین، عناصر سازه‌های زیرزمین، تاج‌های پایین، سقف پل و تیرهای کف، سیاهه‌ها اشاره کرد. به طور معمول، چنین عناصری قابل تعویض نیستند و یک بار برای کل عمر خانه نصب می شوند.

آغشته سازی در برابر رطوبت و پوسیدگی را بخوانید   : چگونه عمر چوب را افزایش دهیم

در این مورد، ضد عفونی کننده های سخت برای شستشو، با افزایش غلظت بیوسیدها، به کمک می آیند. آنها در برابر کرم های چوبی و سوسک های پوست، کپک ها و انواع قارچ های خانگی و خاکی محافظت می کنند. این نوع ضد عفونی کننده در معرض شستشو نیست و در تماس با خاک و آب عمل می کند. چوب تصفیه شده حدود 35 سال دوام می آورد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها