کد خبر: 225167
تاریخ انتشار :

نتانیاهو: اسرائیل به شدت با توافق هسته‌ای ایران مخالف است/ توافق هسته‌ای ایران راه را برای دستیابی ایران به یک بمب هسته‌ای، هموار می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی می‌گوید کابینه‌اش به توافق هسته‌ای ایران به شدت مخالف است.

وی گفت: "این توافق به فعالیت‌های هسته‌ای ایران مشروعیت بخشیده و یک ساختار بزرگ هسته ای را در دستان آنها می‌گذارد اما تحریم‌ها را بلافاصله علیه ایران بر می‌دارد، در زمانی که ایران به حمایت‌هایش از تروریسم در منطقه ادامه می‌دهد."

نتانیاهو در ادامه اظهاراتش در مخالفت با نتایج مذاکرات لوزان گفت: "این توافق ظرف چند سال آینده تمام محدودیت‌ها علیه برنامه هسته‌ای ایران را بر می‌دارد و اجازه می‌دهد که ایران یک ظرفیت بزرگی برای غنی‌سازی داشته و بتواند ظرف چند ماه چندین بمب هسته‌ای بسازد. "

نتانیاهو با اشاره به اینکه توافق هسته‌ای می‌تواند اقتصاد ایران را احیاء کند مدعی شد که پس از این امر دست ایران برای حمایت از گروه‌های تروریستی در خاورمیانه بازتر خواهد شد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: "ایران رژیمی است که آشکارا خواستار نابودی اسرائیلی است، دو روز پیش در میانهمذاکرات لوزان فرمانده بسیج در ایران گفت که نابودی اسرائیل غیرقابل مذاکره است. می‌خواهم برای همه روشن کنم که بقای اسرائیل غیر قابل مذاکره است. اسرائیل توافقی را که در آن به کشوری که خواهان نابودی ما است اجازه داده می‌شود سلاح هسته‌ای داشته باشد نخواهد پذیرفت."

وی در ادمه گفت که هر گونه توافق با ایران شامل تعهد روشن از جانب تهران برای بقای رژیم صهیونیستی باشد.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها