کد خبر: 239879
تاریخ انتشار :

شیمون پرز: اکثریت مردم خواهان راه‌حل دو دولت هستند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ، به نقل از یدیعوت آحارونوت، شیمون پرز، رئیس سابق رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) در یک کنفرانس اقتصادی بین‌المللی در اردن اعلام کرد: در اسرائیل اکثریت به دنبال راه حل دو دولت برای مردم دو طرف هستند.

وی در ادامه افزود: دستیابی به این توافق امکانپذیر، لازم و فوری است. مسئله‌ای که مشخص است این است که هیچکس نمی‌تواند این وضعیت را متوقف سازد. وضعیت فعلی یک گزینه به شمار نمی‌رود.

امروز همچنین محمود عباس (ابومازن) در حاشیه اجلاس اقتصادی داووس در اردن که تحت عنوان «ایجاد چارچوب منطقه‌ای برای رفاه و صلح از طریق همکاری بخش‌های خصوصی و دولتی» در حال برگزاری است، با «شیمون پرز» دیدار کرد.

این اجلاس با حضور بیش از 900 نفر از مسئولان اقتصادی و شخصیت های سیاسی از جمله عبد الفتاح السیسی رئیس جمهور مصر و نمایندگان جامعه مدنی، سازمان های بین المللی و خبرنگاران بیش از 50 کشور در حال برگزاری است.

این درحالی است که آویدگور لیبرمن، وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی روز گذشته حامیان راه‌حل دو دولت برای پایان مناقشه میان فلسطین و اسرائیل را افرادی متوهم خواند.

خبرگزاری یهود به نقل از لیبرمن نوشت: هرکس که تصور می‌کند بازگشت به مرزهای 1967 می‌تواند راه‌حلی برای پایان مناقشه باشد یک متوهم است.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها