کد خبر: 555213
تاریخ انتشار :

با «کارتونا» آشنا شوید!

با «کارتونا» آشنا شوید!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز: « یک روزی یک روزگاری، تلویزیون فقط یکی دو شبکه بیشتر برای پخش برنامه‌ها نداشت. اون روزا حتی این دو شبکه تلویزیونی همیشه برنامه نداشتن و بعضی ساعت‌های روز، باید برفک‌ها را مشاهده می‌کردیم. فناوری و رسانه، چنان رشدی کرده است که امروزه نمی‌توان تعداد شبکه‌های تلویزیونی، رادیویی و ماهواره‌ای را شمرد».

امروزه شبکه‌های تلویزیونی و ماهواره‌ای نیاز بیننده‌ها را کفایت نمی‌کند و انواع سایت‌ها و شبکه‌های اینترنتی نیز به جمع آن‌ها اضافه‌شده‌اند. یکی از سایت‌هایی که قصد دارد با نگاه جدیدی به گروه کودک و نوجوان فعالیت درخشانی داشته باشد، سایت خوش‌نام کارتونا است.

با «کارتونا» آشنا شوید!

ویژگی‌های متمایز سایت کارتونا

سایت کارتونا برخلاف برخی سایت‌هایی که انواع کلیپ‌ها، سریال‌ها و فیلم‌های با موضوعات مختلف را در خود جای‌داده‌اند، به‌صورت تخصصی روی قشر کودک و نوجوان فعالیت دارد. کارتونا با انواع کارتون‌های جدید ، کارتون‌های قدیمی، مستندهای علمی و... می‌تواند در رشد و شکوفایی فرزندان ایران‌زمین مؤثر باشد. والدین با خیال راحت می‌توانند کارتونا را به بچه‌های خود پیشنهاد نمایند.

  • کارتونا به‌صورت تخصصی برای قشر کودک و نوجوان پخش کارتون، سریال و فیلم دارد
  • سایت‌های دیگر انواع کلیپ‌ها و فیلم‌های غیر مرتبط سنی را پیشنهاد نمایش می‌دهند
  • دسته‌بندی موضوعی فیلم‌ها و سریال‌ها
  • دسترسی آسان به فیلم‌های آموزشی و غیره
  • کارتونا علاوه بر کودک و نوجوان، فیلم‌های علمی ، آموزشی و تربیتی برای والدین نیز دارد
  • پخش فیلم‌ها و کارتون‌های خاطره‌انگیز قدیمی
  • مصرف اینترنت در سایت کارتونا، نیم‌بها محاسبه می‌شود

با «کارتونا» آشنا شوید!

سایت کارتونا و دسته‌بندی فیلم‌ها

کارتونا با توجه به اهمیت داشتن سنین کودک و نوجوان، دسته‌بندی فیلم‌ها را چنین تقسیم‌بندی نموده است. کارتون‌های سریالی ، کارتون‌های سینمایی، زیر 4 سال، دهه شصتی‌ها، آزمایش و مطالب علمی و آموزشی مادر و کودک

کارتون‌های سریالی

در این دسته‌بندی، کودک با انواع سریال‌های زیبای کودکانه روبرو هست. قسمت‌های مختلف هر سریال در دسترس و قابل پخش است. سریال‌هایی مانند ماجراهای ماکس، سریال گاردشیر، سریال النا، سریال کاپیتان زیرشلواری و... جزوی از این سریال‌ها هستند. کودک می‌تواند در یک‌زمان مشخص به‌صورت سریالی برنامه موردنظر خود را ببیند.

با «کارتونا» آشنا شوید!

کارتون‌های سینمایی

در بخش کارتون‌های سینمایی می‌توانید انواع فیلم‌های سینمایی کودکانه را مشاهده نمایید. این بخش مختص کودکان نیست و حتی بزرگ‌ترها نیز می‌توانند انواع این کارتون‌های سینمایی جذاب را مشاهده نمایند. کارتون‌هایی مانند مینیون‌ها، آلوین و سنجاب‌ها، من نفرت‌انگیز2، ماشین‌ها2، ماجرای جیمی نوترون، دایناسور خوب، عصر یخبندان و غیره فقط بخش کوچکی از خیل عظیمی از کارتون‌ها است.

زیر 4 سال

جالب است که کارتونا به سنین زیر 4 سال نیز اهمیت داده و انواع فیلم‌ها و مطالب آموزشی را نیز در این بخش قرار داده است. کودکان با دیدن این بخش می‌توانند انواع سرگرمی‌ها و مطالب آموزشی را مشاهده نمایند. آموزش آسان با متن، آهنگ‌های ساده برای کودکان، ماشا و میشا، آموزش زبان کودکان و غیره بخشی از عناوین فیلم‌هایی است که با کیفیت HD در دسترس است.

دهه شصتی‌ها

حتماً کارتون خاطره‌انگیز پسر شجاع را یادتان است. کارتونی که دهه شصتی‌ها را به خاطرات کودکی خود می‌برد. کارتون‌هایی مانند سندباد، زبل خان، محله بروبیا، مدرسه موش‌ها و غیره جزو این کارتون‌های نوستالژی هستند. کمی در این بخش گشت‌وگذار نمایید و خاطرات خود را یادآوری نمایید. راستی اگر گفتین اسم پدر پسر شجاع چی بوده؟!

آزمایش و مطالب علمی

پدر مادرها همیشه دنبال فیلم‌های آموزشی و علمی برای نوجوان خود هستند. کارتونا خیال والدین را راحت نموده است. کافی است به این بخش سری بزنند. خوبی این بخش این است که تمامی فیلم‌های آموزشی، علمی، گردشگری و غیره را لیست کرده است. نیازی به گشتن و جستجو کردن در سایت‌های دیگر نیست و همه در یکجا جمع شده است. فیلم‌هایی مانند تخت گاز، سیاره زمین، زندگی پستانداران، درون کرم‌چاله‌ها، شکار، زندگی ماهی‌ها، زندگی پرندگان و ...

آموزشی مادر و کودک

فیلم‌های آموزشی مناسب برای مادران گرامی در این بخش قرار دارد. فیلم‌هایی برای تربیت بهتر فرزندان و روانشناسی برخورد با کودکان و غیره در این بخش آماده پخش است. فیلم‌هایی مانند روانشناسی مشاوره کودک و نوجوان، اختلالات یادگیری، کودکان پیش فعال، روانشناسی کودک و تربیت فرزند، چگونه ترس از تاریکی در کودک را درمان کنیم و غیره…

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها