کد خبر: 584171
تاریخ انتشار :

نرگس محمدي از همسرش جدا شد؟

نرگس محمدي از همسرش جدا شد؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

درفضای مجازی شایعات زیادی پیرامون طلاق نرگس محمدی و علی اوجی به وجود امده است که دلیل این شایعات فعالیت این دو هنرمند در فضای مجازی بوده است اما نرگس محمدی و علی اوجی هیچ واکنشی به این شایعه نداشته اند اما این شایعات کذب است و این دو هنرمند به هیچ عنوان از همدیگر جدا نشدند . و زندگی مشترک خود را حفظ کرده اند . بیوگرافی و تصاویر مراسم ازدواج نرگس محمدی را در ادامه این مطلب بخوانید:

نرگس محمدی عروس شد

نرگس محمدی بازیگر سریال ستایش عروس شد . هنرمند جوان کشورمان که با سریال ستایش در تلویزیون شناخته شد با علی اوجی هنرمند خوب کشورمان ازدواج کرد. تصویری از ازدواج این دو هنرمند منتشر شده است.

نرگش محمدي از همسرش جدا شد؟

نرگش محمدي از همسرش جدا شد؟

مراسم ازدواج نرگس محمدی

نرگس محمدی در نهم فروردین 1364 در تهران به دنیا آمد و همزمان با تحصیل در رشته پرستاری دانشگاه در کلاس های بازیگری «کارنامه» هم شرکت می کرد و از آنجا بود که برای بازی در فیلم «مرگ یک پینوکیو» معرفی شد،نرگس محمدی پس از بازی در این فیلم حدود یک سال در تئاتر به فعالیت خود ادامه داد که در همین مدت موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره «ماه» حوزه هنری دریافت کند.

نرگس محمدی پس از تجربه ای که در تئاتر کسب کرد به سینما بازگشت و در فیلم هایی چون ریسمان باز، آناهیتا، سوپراستار و اخراجی های 2 بازی کرد. وی با بازی در فیلم سینمایی آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش سریال ستایشنیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها