کد خبر: 177597
تاریخ انتشار :

علم الهدی: چرا یک شخص ارتباطی باید بخواهد شبکه‌های اجتماعی آزاد شود؟ /دولتی‌ها بدانند کارگزار انقلاب هستند نه فقط مدیر نظام

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، آیت الله علم الهدی در مراسم سیاسی عبادی نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: منطق امام حسین(ع) در حرکت خود به سمت کربلا این بود که به یک نقطه نظامی و سیاسی روز اعتنا نمی کرد.
وی ادامه داد: امام حسین(ع) با نهضت خود خط راهبردی برای انقلاب ما مشخص می‌کند.
علم الهدی با تأکید بر این‌که ما نیرو برای انقلاب می خواهیم نه نیرو برای خورد و خوراک و لذت شهوت خاطر نشان کرد : امام خمینی(ره) بنیانگذار این انقلاب بود و این انقلاب هدف اش این نیست که ما تنها بخوریم و بپوشیم.
امام جمعه مشهد اضافه کرد:‌خون رزمندگان طی هشت سال دفاع مقدس این انقلاب را حفظ کرده است. اما باید پرسید آیا این خون ها ریخته شده تا فقط خیابان ساخته شود ؟
علم الهدی بیان کرد: چرا باید یک شخص ارتباطی و فناوری بخواهد شبکه های اجتماعی را در این مملکت آزاد کند و انقلاب ما هدف فرصت طلبی های جریان های سیاسی قرار گیرد.
وی تأکید کرد: مسئولین نظام بفهمند چه می‌کنند. کارگزاران کشور باید بدانند مسئله تنها اداره مملکت نیست، بلکه سربازی انقلاب است.
امام جمعه مشهد با بیان این‌که دنیا دیگر دهکده جهانی نیست که کدخدایی آمریکایی را داشته باشد گفت:‌امروز بسیاری از فرهنگ ها زیر بار ظلم نمی روند مدت‌ها پیش مدرنیته به اسم دموکراسی خون مردم را به شیشه کرد و اختیار را از ایشان گرفت.
وی افزود: خوشبختانه مردم در سایه این انقلاب طعم دموکراسی و مردم سالاری را چشیدند. باید توجه داشت معیارهای قدرت در دنیا از بین رفته است.
علم الهدی خطاب به دولت یازدهم بیان کرد:‌ شما قبل از این‌که مدیر نظام باشید کارگزار انقلاب هستید . آقای رئیس جمهور توجه کند که پیش از اینکه رئیس جمهور اداره امور روزمره باشد، رئیس جمهور انقلابی یک مردم انقلابی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به داستانی از پیامبر اکرم(ص) در ضم دنیاطلبی خاطر نشان کرد: نگاه پیامبر به مسکن نگاه به نیاز است، نه رفاه و ما نیازمند فرهنگ سازی در مسئله مسکن هستیم.
به گزارش ایسنا در ادامه این مراسم آیت الله علم الهدی بخشی از خطبه های خود را به زبان عربی برای زائرین عرب قرائت کرد.
وی در همچنین به فضیلت‌های روز عرفه اشاره کرد.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها